شرایط ثبت نام وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک رسالت

افرادی که مشتری بانک رسالت هستند و به دریافت وام 300 میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند، باید حساب قرض الحسنه فعال داشته باشند. این تسهیلات تحت عنوان وام قرض الحسنه بانک رسالت اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، با ابلاغ افزایش سقف وام پرداختی بانک‌های قرض الحسنه، بانک رسالت نیز میزان تسهیلات قرض الحسنه را حداکثر 300 میلیون تومان اعلام کرد. افرادی که مایل به دریافت این مبلغ تسهیلات هستند باید حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از زمان افتتاح سپرده‌شان گذشته باشد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها دو درصد به آن کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید توجه داشته باشند که به ازای هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، دو ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده خواهد شد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات خوش حسابی و اعتبار متقاضی است. در صورتی که بعد از طی مدت خواب سپرده مشخص شده، فرد نتواند بقیه شرایط دریافت تسهیلات را مهیا کند، امکان انتقال امتیاز آن را به وابستگان درجه یک خود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک رسالت چقدر است؟

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات، 36 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 336 میلیون تومان اعلام شده است.

بانک رسالت یکی از بانک‌های قرض الحسنه نسبتا جدید و فعال کشور است که انواع تسهیلات بدون سود را به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد. تمامی مراحل درخواست تا دریافت تسهیلات از این مجموعه به صورت غیرحضوری و از طریق آنلاین انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک رسالت

    • عادله فاخر گفته:

      کدوم بانک وام میده؟ فقط الکی میگن بری بانک اینقد سنگ جلو پا ادم میندازن که پشیمون میشی از وام گرفتن

    • اسحق گفته:

      مهر ایران بیشتر میگیره
      اگه امتیاز وام رسالت رو بخری و حساب کتاب کنی با سود ۱۸درصد سایر بانکها هیچ تفاوتی نداره

  1. سید نورعلی حسینی گفته:

    سلام چه مبلغ سپرده باید برای وام ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت باید واریز کنی لطفا عدد سپرده را مشخص کنید

  2. اکرم حسینی گفته:

    برای ۳۰۰ تومان باید همین ۳۰۰ تومان رو ۴ ماه بخوابونین ک اینطوری بهتون ۳۰۰ میدن با اقساط یکساله و بازای هر هر یک ماه خواب بیشتر دوماه به اقساط اضافه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز