شرایط وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک سینا به منظور تامین مالی مشتریان واجد شرایط خود اقدام به تبیین تسهیلات 200 میلیون تومانی تحت عنوان طرح «ارمغان» کرده است. این وام به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. علاوه بر افتتاح سپرده، این افراد برای دریافت تسهیلات مذکور باید حداقل 5 میلیون و تومان در حساب خود نگه دارند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای درخواست این تسهیلات حداقل دو ماه و حداکثر پنج ماه است. بعد از طی کردن مدت زمان مذکور، با توجه به نیاز و شرایط متقاضی، درخواست تسهیلات وی به شعبه ارائه خواهد شد و پس از طی کردن مراحل اداری امکان دریافت آن وجود خواهد داشت. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر سود این تسهیلات 23 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است افراد هنگام بازپرداخت اقساط وام خود این امکان را دارند از حساب مرتبط با طرح ارمغان برداشت داشته یا حتی به این سپرده پول واریز کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میزان سود وام طرح ارمغان بانک سینا چقدر است؟

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود تسهیلات، 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 339 میلیون و 285 هزار و 653 تومان خواهد بود.

سپرده سرمایه گذاری طرح ارمغان سینا یکی از طرح‌های اختصاصی و جذاب بانک سینا است که با هدف کمک به تامین سریع منابع مالی مورد نیاز مشتریان طراحی شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز