شرایط تور اقساطی آنتالیا

تور اقساطی آنتالیا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تاریخ شگفت‌انگیز آنتالیا و خطوط ساحلی طولانی آن باعث شده که این شهر به یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی در سال‌های اخیر تبدیل شود. البته امروزه با توجه به افزایش هزینه‌های سفرهای خارجی و دشواری برنامه‌ریزی، بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند که با تور اقساطی آنتالیا به این شهر سفر کنند.

کاماپرس در این گزارش شرایط سفر به ترکیه با تور اقساطی آنتالیا را بررسی کرده است.

جاذبه‌های گردشگری در تور آنتالیا

مارینا یکی از شهرهای قدیمی است که گردشگران می‌توانند با قایق‌های محلی از آن دیدن کنند. در این منطقه تعداد زیادی رستوران محلی وجود دارد که غذاهای دریایی تازه و متنوع سرو می‌کنند.

همچنین امکان سفر با کشتی‌های دریایی از بندر شهر قدیمی به آبشارهای دودن نیز وجود دارد. آبشارهای دودن در قسمت شرقی آنتالیا قرار دارند و از صخره‌های 50 متری به سمت اقیانوس سرازیر می‌شوند.

دروازه هادریان، یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی تاریخی آنتالیا است که بیش از 2000 سال قدمت دارد. این دروازه‌ها بخش‌هایی از دیوارهای بیرونی شهر بوده و به دو برج متصل می‌شوند که در دوره‌های مختلف سلاطین سلجوقی ساخته‌ شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

موزه باستان‌شناسی آنتالیا با بیش از 5000 اثر، به عنوان یکی از غنی‌ترین و بزرگ‌ترین موزه‌های ترکیه شناخته می‌شود. 13 نمایشگاه در این موزه با آثار هنری، صنایع دستی، مجسمه‌ها و نقشه‌های قدیمی وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن‌ها دیدن کنند.

خیابان‌های قدیمی و سنگفرش آنتالیا دارای مجموعه‌ای از رستوران‌ها و مغازه‌ها با معماری شگفت‌انگیز است که می‌تواند توجه هر بازدیدکننده‌ای را جلب کند. گردشگران با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانند از پارک کارالی اوغلو در امتداد صخره‌ها بازدید کنند که مکان ایده‌آلی برای نوشیدن قهوه و لذت بردن از مناظر غروب آفتاب است.

تور اقساطی آنتالیا-کاماپرس

معروف ترین سواحل در تور اقساطی آنتالیا

پارک ساحلی کنیالتی، یکی از استثنایی‌ترین مناطق ساحلی آنتالیا است که در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. ورود به این پارک ساحلی نیازمند پرداخته هزینه است و گردشگران می‌توانند از تفریحات مختلفی مانند سوارکاری، پینت بال و غواصی در این منطقه لذت ببرند.

ساحل لارا یکی از نزدیک‌ترین سواحل به فرودگاه آنتالیا است و به عنوان یکی از لوکس‌ترین مراکز تفریحی در تور اقساطی آنتالیا محسوب می‌شود. والیبال‌ ساحلی، تورهای قایق‌سواری و غواصی از تفریحات ساحل لارا به شمار می‌روند.

ساحل مرمرلی نیز به دلیل بکر و آرام بودن، برای گردشگرانی که تمایل به استراحت و پیک نیک در ساحل دارند، ایده‌آل است.

تور اقساطی آنتالیا-کاماپرس

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

با در نظر گرفتن گرمای شدید هوا در تابستان – میانگین دما در ماه‌های آگوست و جولای به 31 تا 34 درجه می‌رسد – این فصل زمان مساعدی برای رزرو تور اقساطی آنتالیا محسوب نمی‌شود. فصل زمستان نیز به دلیل افزایش بارش، زمان مناسبی برای سفر به ترکیه نیست. بهترین زمان برای رزرو تور آنتالیا، بهار و پاییز است که علاوه بر کاهش بارش در این فصول، دمای متعدل هوا تا حد زیادی می‌تواند سفر ایده‌آلی برای گردشگران تضمین کند.

اقامتگاه در تور اقساطی آنتالیا

هتل‌های مردان پالاس و باروت لارا به عنوان مراکز اقامتی لوکس در شهر لارا شناخته می‌شوند. هتل آی سی رزیدنس آنتالیا نیز یکی از دنج‌ترین اقامتگاه‌ها برای سپری کردن تعطیلات در ترکیه شناخته می‌شود و محیط شیک و لوکسی برای گردشگران فراهم کرده است.

هتل‌های دلفین پالاس، لیبرتی و اسکی ماسال نیز جزو اقامتگاه‌های درجه یک با قیمت مناسب برای سپری کردن تور آنتالیا محسوب می‌شوند.

هتل‌های مردان پالاس

رزرو تور اقساطی آنتالیا با «باما سفر»

آژانس گردشگری باما سفر، یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه برگزاری انواع‌ تورهای خارجی و داخلی و ارائه خدمات سفر است. این مجموعه در زمینه اخذ انواع ویزای توریستی و تعیین وقت سفارت در سریع‌ترین حالت ممکن به افراد کمک می‌کند و مشاوره‌های تخصصی به آنان ارائه می‌دهد. باما سفر با رزرو بلیط هواپیما چارتری از همه ایرلاین‌ها و با بهترین قیمت باعث می‌شود که افراد بتوانند سفر درجه یک و با هزینه‌ کمتر و اقتصادی‌تری تجربه کنند. افراد با رزور تور از طریق این مجموعه از خدمات بیمه‌های مسافرتی خارج از کشور و با پوشش درمانی کامل بهره‌مند خواهند شد. با توجه به افزایش هزینه‌های سفرهای خارجی، افراد می‌توانند از طریق باما سفر بدون نیاز به ضامن و پیش‌پرداخت اقدام به رزرو تور اقساطی آنتالیا کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس bamasafar24.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن همراه 09300030525 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : باماسفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز