شاسی بلند چینی قدرتمند در سامانه یکپارچه قیمت گذاری شد

شاسی بلند چینی قدرتمند در سامانه یکپارچه قیمت گذاری شد-کاماپرس
لست سکند

گروه فردا موتورز، جدیدترین مدل کراس‌اوور مشهور چینی، جیلی آزکارا را از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به بازار خودرو کشور عرضه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، جیلی آزکارا در دسته کراس‌اوورهای میان‌رده قرار می‌گیرد که با تلفیق استانداردهای بین‌المللی و نوآوری‌های فنی، انتظارات متقاضیان خودروهای خانوادگی و عملکردی را برآورده کرده و احتمالاً به سرعت جای خود را در بازار ایران پیدا می‌کند.

در حال حاضر فردا موتورز، قیمت پایه خودرو جیلی آزکارا را یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرده است. قیمت پایه نهایی جیلی آزکارا 1 میلیارد و 531 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است و با قیمت نهایی یک میلیارد و 895 میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: 

شاسی بلند چینی قدرتمند در سامانه یکپارچه قیمت گذاری شد-کاماپرس

مشخصات فنی جیلی آزکارا

جیلی آزکارا که در سال 2020 توسط مهندسان چینی طراحی شده است، از پیشرانه‌ای چهار سیلندر با 16 سوپاپ استفاده می‌کند. این موتور کم حجم 1477 سی‌سی با قابلیت‌های توربوشارژر و هیبریدی، نیروی خود را به چهار چرخ منتقل کرده و با جعبه دنده هفت سرعته خودکار دوکلاچه‌، عملکردی روان و بهینه را ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

به نقل از خودرو بانک، از دیگر ویژگی‌های این خودرو، توانایی تولید حداکثر قدرت 190 اسب بخار در دور موتور 5500 و گشتاوری معادل 300 نیوتن‌‌متر در دور موتور 1500 است. این توانایی شتاب 0 تا 100 در 9.7 ثانیه و حداکثر سرعتی برابر با 200 کیلومتر بر ساعت را امکان‌پذیر می‌کند.

قیمت جهانی جیلی آزکارا

در حال حاضر قیمت جهانی این خودرو 25 هزار دلار برآورد می‌شود. با این وجود، قیمت جیلی آزکارا به دلیل اختلاف نرخ ارز و تعرفه‌های وارداتی در همه کشورها یکسان نیست، حتی در بازارهای یک کشور نیز قیمت این خودرو، می‌تواند با توجه به شرایط محلی متفاوت باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : فردا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شاسی بلند چینی قدرتمند در سامانه یکپارچه قیمت گذاری شد

  1. امیر گفته:

    درود، من جزو اولین نفراتی بودم که در اصفهان سواری جیلی مدل ۲۰۱۳ را خریدم که همشون دستی بود و سال بعد همه اتومات و شاسی هم اومد، به قدری این ماشین در نگاه اول جالب بود که ملت تو خیابون پشت چراغ، سوال میکردن این ماشین چیه،کجاییه،اون زمان مد بود ،عه..چینی هست؟با کنایه، ولی من رفته بودم کمری ۲۰۰۷ مشکی دستی بخرم، جیلی را دیدم با ده ایربگ و مانیتور وووو،خداییش در قبال چینی هایی که بعدا دیدیم تا امروز در داخل ساخته میشه، یه سروگردن بالاتر بود، پنج سالم گارانتی داشت،مثل داخلی ها کله نمی‌کردن ،اما کیفیت چرم و صفحه کلاچ ضعیف بود،زیر پا خشک بود، اگر دست انداز در جاده بود و دستت روی فرمان بالاش بود یک دستی،احتمالا منحرف میشدی ،بااینکه تعادلش خیلی بهتر از پارس بود، خلاصه زدنش زمین،نزاشتن جون بگیره، ماهم که دهن بین، پنج سال سوار شدم ۱۳۰ تا کار کرد ،شب عید هیچ کس نخرید، دادم رفیقم ۴۲ ملیون،پراید صفر پنجاه ملیون بود،اونم پنج ساله سواره آخ نگفته،ولی نمیتونه بفروشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز