شاسی بلند رنو رافائل ؛ کپی برداری از برادر فرانسوی (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاسی بلند رافائل نخستین محصول کمپانی رنو است که با استفاده از زبان طراحی جدید این خودروساز فرانسوی ساخته شده است و در زمانه ای که همه چیز به سرعت در حال حرکت و تغییر است، طراحی این خودرو از لحاظ بصری بسیار به روز و آینده نگرانه به نظر می رسد. اما این طراحی بسیار شبیه به شاسی بلند پژو 408 مدل 2024 است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند رنو رافائل را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در طراحی رنو رافائل تمرکز اصلی بر روی لذت و کیفیت سواری گذاشته شده است و تجربه ای بی نظیر در اختیار سرنشینانش خواهد گذاشت. کابین داخلی بسیار جادار است و برای همه اعضاء خانواده جای کافی وجود خواهد داشت.

نیروی پیشران رنو رافائل را یک سیستم هیبردی تأمین می کند که از یک موتور سه سیلندر توربو و یک جفت موتور برقی تشکیل شده است. موتور دیزلی 1.2 لیتری 130 اسب بخار نیرو و 205 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و موتور برقی اصلی نیز 70 اسب بخار نیرو و 205 نیوتن گشتاور به آن می افزاید.

راز آسمان پایتخت

موتور برقی ثانویه در واقع یک ژنراتور استارتر است که 34 اسب بخار نیرو و 50 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. به این ترتیب، رنو رافائل در مجموع 200 اسب بخار قدرت دارد و می تواند رقیبی سرسخت برای فورد اسکیپ به شمار بیاید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شاسی بلند رنو رافائل ؛ کپی برداری از برادر فرانسوی (ویدیو)

  1. امین گفته:

    رنو خیلی معتبره چه کیفیت در هر رده ای حتی تریلی ها حتی سواری ها شما همین اتوبوس های داخل ایران ببینید با اسم شهاب ببینیدچندساله کارمیکنن حرف ندارن رنو یعنی اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز