شاسی بلند رنو آسترال 2022 ؛ احتمال ورود به ایران (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رنو آسترال مدل 2022 جدیدترین خودروی رنو در جمع شاسی بلندها در بازار جهانی است. از آنجایی که این خودرو حاصل همکاری رنو و نیسان است، طراحی متفاوتی نسبت به دیگر محصولات رنو دارد. قرار است که این خودرو جایگزین رنو کجار شود. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این خودرو آشنا می شویم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در پیشرانه پلاگین هیبریدی رنو آسترال 2022 یک موتور 1.3 لیتری توربو در کنار یک موتور الکتریکی قرار می گیرد که خروچی آن توان 138 اسب بخار در نسخه دنده دستی و 158 اسب بخار در نسخه اتوماتیک خواهد بود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

احتمال ورود رنو آسترال 2022 به ایران

با توجه به اعلام وزارت صمت از خرداد ماه امسال واردات خودرو به ایران آزاد می شود و به غیر از خودروهای آمریکایی و حجم بالای 3500 واردات دیگر خودروها آزاد خواهد بود. با این وجود، باید منتظر فهرست نهایی خودروهای قابل ورود به ایران باشیم. اما از آنجایی که این شاسی بلند به موتور هیبریدی مجهز است، احتمال ورود آن به ایران وجود دارد.

قیمت رنو آسترال 2022

کارشناسان خودرویی رنو برای این خودرو با توجه به تریم های مختلف محدوده قیمتی 33 تا 46 هزار دلار را در نظر گرفته اند. اما باید ببینیم در صورت ورود این خودرو به بازار ایران با چه محدوده قیمتی عرضه می شود؟

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز