شاسی بلند دی اس 7 مدل 2023 ؛ یک ماشین لوکس برای بازار ایران (ویدیو)

دی اس 7 یک شاسی بلند لوکس فرانسوی است که برای سال 2023 به طور کامل فیس لیفت شده و یک از طراحی جدید و به روز برخوردار شده است. استفاده از فناوری های جدید و ارائه یک موتور جدید و قدرتمند هیبرید-پلاگین نیز از دیگر ویژگی های این نسخه به روز شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند دی اس 7 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چراغ های جلو شاسی بلند دی اس 7 مدل 2023 به فناوری ال ای دی ماتریکس مجهز شده اند و هم در حالت نور بالا و هم در حالت نور پایین بسیار پرنور و درخشان هستند. فقط در حالت نور بالا 84 دیود نوری به کار گرفته شده است تا روشنایی رضایت بخشی در اختیار راننده قرار بدهد. در چراغ های روزتاب نیز از 33 دیود ال ای دی استفاده شده است و قاب چراغ ها نیز از جنس پلی کربنات شفاف هستند تا روشنایی مناسبی ایجاد کنند.

پیشرانه هایی که برای شاسی بلند دی اس 7 مدل 2023 ارائه شده اند بسیار متنوع هستند و موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبرید-پلاگین در اختیار مشتریان قرار می گیرند. موتورهای دیزلی و بنزینی 130 اسب بخار قدرت دارند. سه نوع موتور برقی نیز ارائه شده است که هر سه مدل به یک باتری 14.2 کیلووات ساعتی مجهز شده اند. تیپ پایه مدل های هیبریدی دیفرانسیل جلو است و 225 اسب بخار قدرت دارد. دو تیپ بعدی چهار چرخ محرک هستند و به ترتیب 300 و 360 اسب بخار قدرت دارند. همه این موتورها در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند.

آریاک سفر

قیمت این شاسی بلند لوکس فرانسوی بین 173000 تا 177000 دلار تخمین زده می شود. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن پیشبینی می کنید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

گنجی پخش

از دیر باز آرزوی هر صاحب خودرویی، حفظ زیبایی آن بوده است. اما به مرور زمان بر روی ماشین خط و خش افتاده و ظاهر آن زرد و مات و یا پر از خط و خش های ریز و درشت می‌شود. راهکاری که در این مواقع ارائه می‌شود، پولیش کردن یا سرامیک کردن بدنه خودرو است. اما اغلب تصور می‌کنند که سرامیک خودرو فقط یک براق کننده سطح است اما تکنولوژی نانو بکار رفته در سرامیک از سطح در برابر عوامل محیطی همچون نور خورشید، فضولات پرندگان، باران اسیدی، صمغ درختان، خط و خش و… محافظت کرده و آن را آبگریز می‌‌کند. نانو سرامیک خودرو با توجه به میزان سختی، ماندگاری و همچنین تنوع برندهای موجود در بازار نیاز به تهیه از مرکز معتبر دارد. فروشگاه گنجی پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودروست که سال‌ها در زمینه مشاوره رایگان و فروش محصولات مراقبتی خودرو فعالیت داشته و اصالت کالاهای خود را تضمین می‌نماید، از همین رو گنجی پخش مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران بهترین گزینه برای خرید محصولات دیتیلینگ خودرو است.

انتهای پیام

مرتبط با : دی اسگنجی پخش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز