شاسی بلند جدید مرسدس بنز EQE ؛ سریع، لوکس و قدرتمند (ویدیو)

ظاهر اسپرت شاسی بلند مرسدس بنز EQE به سرعت توجه شما را به خودش جلب می کند و با همان نگاه اول متوجه خواهید شد که این خودرو یک شاسی بلند برقی معمولی نیست. در طراحی بدنه این خودرو تمامی اجزاء دست به دست هم داده اند تا یک جلوه زیبای بصری خلق کنند و زیبایی آن را به رخ رقبا بکشانند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند برقی مرسدس بنز EQE را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند برقی مرسدس بنز EQE  یک گام بسیار مهم در جهت برقی سازی محصولات است و نخستین شاسی بلند تمام برقی و اسپرتی است توسط کمپانی مرسدس بنز تولید شده است. این خودرو همه کاره ترین خودرو برقی در سبد محصولات مرسدس بنز به شمار می آید و برای سرنشینان و اسباب و اثاثیه از فضای بسیار زیادی برخوردار است.

شاسی بلند برقی مرسدس بنز EQE با سه پیشرانه متفاوت به بازار عرضه می شود، از مدلEQE 350+  با 288 اسب بخار نیرو گرفته تا مدل EQE 500 4Matic که به یک موتور دیگر بر روی محور جلو مجهز است و 402 اسب بخار قدرت دارد.

آریاک سفر

این میزان از نیرو، نوآوری و طراحی عالی دست به دست هم می دهند تا این شاسی بلند برقی بر روی جاده عملکردی فوق العاده داشته و یک سر و گردن از رقبایش بالاتر باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز