سیتروئن سی 3 مدل 2022 ؛ یک خودروی آشنا برای بازار ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سیتروئن سی 3 یک خودرو جمع و جور شهری است که نشان می دهد این خودروساز فرانسوی کارش را به درستی و همان طور که باید باشد انجام داده است. در واقع، از زمان عرضه نسل سوم این خودرو در سال 2016، سیتروئن سی 3 روایتگر داستان موفقیت سیتروئن در تولید خودروهای شهری بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سیتروئن سی 3 پرفروش ترین محصول کمپانی سیتروئن بوده و بیش از 780000 دستگاه از آن به فروش رفته است.

سیستم تعلیق سیتروئن سی 3 بسیار نرم است و علاوه بر این که باعث می شود خودرو راحت باشد و کیفیت سواری خوبی داشته باشد، کابین آن نیز در بزرگراه نیز بی صدا و آرام می کند.

سیتروئن سی 3 در بازارهای جهانی با سه موتور مختلف عرضه شده است که شامل دو موتور بنزینی و یک موتور دیزلی می شود. موتور بنزینی قوی تر هزینه تعمیر و نگهداری کمی دارد و عملکرد آن برای یک خودرو شهری بسیار عالی است. موتور بنزینی ضعیف تر در داخل شهر عملکرد خوبی دارد ولی در خارج از شهر تعریف چندانی ندارد. البته موتور بنزینی گران تر است ولی اگر می خواهید با کمترین مصرف سوخت بیشترین مسافت را بپیمایید بهترین گزینه است.

راز آسمان پایتخت

موتورهای بنزینی 1.2 لیتری هستند که یکی بدون توربوشارژ است و 82 اسب بخار نیرو دارد و دیگری توربوشارژری است و 110 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتورها در کنار یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار می گیرند که در شهر تعویض دنده هایی نرم و سریع دارد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : سیتروئن
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز