سکه 400 هزارتومان ارزان شد

سکه امروز و در حالی که بازار در تعطیلات کرونایی به سر می برد حدود 400 هزارتومان ارزان شد، سکه دیروز در آخرین قیمت ثبت شده 11 میلیون و 900 هزارتومان معامله شد.

به گزارش کاماپرس، نرخ سکه در بازار امروز نسبت به اولین قیمت خود در شروع به کار بازار کاهش 400 هزارتومانی را به همراه داشت.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه نرخ امروز سکه را در ساعت 12:30 به این شرح اعلام کرد:

نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، همچنین نیم سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

همچنین نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۲۷ دلار و ۱۵ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۷۳ هزار و ۴۵۲تومان معامله می‌شود.

آریاک سفر

نرخ سکه نسبت به ساعات اولیه معاملات امروز حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

قیمت سکه در آخرین معاملات دیروز ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است و در ساعات اولیه معاملات امروز بدون تغییر بوده است.

کف و سقف حباب سکه

چهل روز قبل، حباب سکه در بازار به بالای دو میلیون تومان رسیده بود؛ یعنی قیمت بازاری سکه در مقطعی حدود ۱۵ درصد بالاتر از ارزش ذاتی قرار داشت. با این حال، پس از انتخابات آمریکا، به مرور حباب سکه در معرض تخلیه قرار گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در ۱۰ روز گذشته، فلز گرانبهای داخلی هرگز بالای سطح ۶۰۰ هزار تومانی حباب نداشته است و در مقاطعی حتی اختلاف ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار به محدوده ۳۰۰ هزار تومانی هم رسید. به عبارت دیگر، کف و سقف حباب سکه در دامنه ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز