سقوط سکه امامی به کانال 11 میلیونی

لست سکند

سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) امروز چهارشنبه 28 آبان ماه 1399 با ریزش 200 هزار تومانی قیمت به کانال 11 میلیونی رفت.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه از ابتدای هفته روند نزولی را کم و بیش ادامه داده است ولی شکستن کف کانال 12 میلیون و رفتن به یک کانال پایین تر انتظاری بود که در روزهای قبل محقق نشده بود.

علت کاهش قیمت سکه را باید در ریزش شدید اونس طلا در اواخر هفته قبل و همچنین اخبار امیدبخش درمورد موثر بودن واکسنی دانست که اخیرا یک شرکت آمریکایی از آن رونمایی کرده است.

به این ترتیب امید به بهبود بازارهای مالی موجب تضعیف دارایی های امن همچون طلا شده و تاثیر آن در بازار ایران نیز با تاخیر مشاهده می شود. ضمنا ترامپ نیز کم کم نشانه های بیشتری از پذیرش باخت را منعکس می کند و همین امر نیز به تخلیه حباب سکه در بازار ایران کمک کرده است.

کاهش 150 هزار تومانی قیمت نیم‌سکه

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه 28 آبان ماه 99 با 200 هزار تومان کاهش به 11,900,000 (یازده میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۶۹ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه هم امروز با 150 هزار تومان کاهش مواجه شده و به ۶,۳۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۳۹ درصدی داشته است.

ضمنا ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۳۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد و سکه گرمی هم با کاهش ۴ درصدی، از ۲,۶۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد هزار) تومان به ۲,۵۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

شایان ذکر است که هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۱.۳۴ درصدی، از ۱,۱۵۸,۳۰۰ تومان به ۱,۱۴۳,۰۰۰ تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز