سکه طلا 200 هزار تومان حباب تخلیه کرد

یک مقام مسئول در صنف فروشندگان طلا و جواهر از کاهش 200 هزار تومانی حباب قیمتی‌سکه در هفته گذشته با وجود ماندگاری سکه در کانال 7 میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، سکه در هفته گذشته خیال کوتاه آمدن از کانال 7 میلیونی را نداشت و در میانه این کانال جا خوش کرد با این حال به گفته فعالان بازار طلا بررسی روند قیمتی اونس طلا و ارتباط آن با قیمت ارز و‌سکه در بازار ایران نشان می دهد، حباب قیمت‌سکه تا حدودی تخلیه شده است.

محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه‌و طلا داخلی، اظهار کرد: روند قیمتی این هفته بازار سکه‌و طلا صعودی تحت تاثیر دو عامل صعودی بود. در یک هفته اخیر نوسانات تقریبا افزایشی قیمت‌های جهانی و افزایش نرخ ارز سبب افزایش قیمت سکه‎و طلا در بازارهای داخلی شد.

کاهش تقاضای‌سکه در بازار

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: البته عامل معکوس این دو عامل که باعث تعدیل قیمت‌ها شد، کاهش تقاضا بوده است. باتوجه به بسته شدن معاملات سکه آتی و معاملات بورسی سکه، تقاضا در بازار کاهش پیدا کرد و در نتیجه، حباب سکه کاهش پیدا کرد. نسبت به روزهای ابتدایی هفته، حباب سکه از  ۴۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است که نشان از کاهش تقاضا دارد.

آریاک سفر

آخرین تغییرات قیمتی‌سکه

به گفته این مقام مسئول صنف طلا و جواهر ، آخرین قیمت‌ها و تغییرات آن به این صورت است که سکه طرح جدید از هفت میلیون و ۳۳۰ هزار تومان ابتدای هفته تا هفت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان افزایش یافته است. سکه طرح قدیم نیز در ابتدای هفته، هفت میلیون تومان قیمت داشته اما در پایان هفته به هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تغییر قیمت داشته است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز