سکه در مرز حساس قیمتی قرار گرفت

با نوسان اندک نرخ دلار، قیمت طلا و سکه هم کاهش جزئی پیدا کرد. نرخ طلای 18 عیار با افت 0.02 درصدی نسبت به روز قبل، یک میلیون و 281 هزار و 500 تومان شد. قیمت سکه هم نسبت به دیروز 50 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 13 میلیون تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، سکه امروز در آغاز معاملات حتی به کانال 12 میلیون تومانی رسید، اما بلافاصله قیمت این فلز گرانبها افزایشی شد و باز هم به مرز 13 میلیون تومانی رسید. تحلیلگران فنی معتقدند اگر قیمت سکه در ادامه امروز یا روزهای آینده تا کانال 12 میلیون تومانی عقب نشینی کند و محدوده 12 میلیون و 800 هزار تومانی را از دست بدهد، سرعت سقوط نرخ آن بیشتر از قبل خواهد شد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

افزایش امیدواری‌ها درباره رشد نرخ اونس

در حال حاضر ثبات نسبی نرخ اونس مانع از افت بیشتر قیمت سکه می‌شود. این فلز گرانبها اکنون با قیمت هزار و 799 دلاری مورد معامله قرار می‌گیرد. با افزایش قیمت اونس طی یک هفته اخیر، دیدگاه‌های مثبت بازار مجددا تقویت شده و اکنون بسیاری از سرمایه گذاران امیدوارند تا قیمت این فلز گرانبها در آینده هم روند صعودی داشته باشد.

اخیرا فدرال رزرو اعلام کرده که قصد بالا بردن سرعت کاهش خرید دارایی‌های خود را دارد، بازار طلای جهانی هم به این مسئله واکنش مثبتی نشان داده است. به گفته سوکی کوپر، کارشناس بازار طلا، این بازار تا پیش از جلسه اخیر فدرال رزرو در حاشیه امن و احتیاطی قرار داشت. علاوه بر آن، فشار نزولی بسیار زیادی روی این فلز گرانبها بود. اما با برگزاری جلسه فدرال رزرو و مشخص شدن سیاست‌های این نهاد درباره آینده اقتصاد، سرمایه گذاران مجددا خریدهای خود را از سر گرفتند و با اطمینان بیشتری به بازار طلا وارد شدند.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز