سود 1 میلیون تومانی خریداران سکه امامی در یک هفته

سکه امامی امروز یکشنبه 26 بهمن ماه 50 هزار تومان دیگر در کانال 12 میلیون تومان پیش روی کرد و سود خریداران را در یک هفته به 1 میلیون تومان رساند.

به گزارش کاماپرس، سکه این روزها همچنان در میان بازارهای رقیب به افزایش قیمت و سودآوری ادامه می دهد. بورس جدا از عملکرد تک سهم هایی مثل پالایش توان رقابت با سکه را ندارد و دلار نیز با وجود دو کانالی که پشت سر گذاشته و از 24 هزار تومان به 26 هزار تومان رسیده است هنوز از نظر سوددهی پشت سر سکه قرار می گیرد.

در بازار جهانی وضعیت طلا به اندازه بازار داخلی مساعد نیست چرا که فلز گرانبها در بازارهای جهانی به شدت با تهدید رقیب تازه نفسی به نام بیت کوین دست به گریبان است. در ایران بیت کوین برای عموم سرمایه گذاران ناشناخته است و سیل نقدینگی های خُرد هنوز نتوانسته راهی برای ورود به بازار این رمز ارز پرنوسان پیدا کند.

خریدارانی که سکه تمام بهار آزادی یا همان سکه امامی را ابتدای هفته گذشته به قیمت 11 میلیون و 200 هزار تومان خریداری کردند امروز یکشنبه 26 بهمن ماه 1399 می توانند سکه خود را به قیمت 12 میلیون و 200 هزار تومان به فروش برسانند و سود یک میلیون تومانی را در عرض یک هفته در جیب خود حس کنند. با توجه به صعودی بودن دلار در کانال 26 هزار تومانی و نزدیک شدن به ایام پایان سال که تقاضا را برای سکه افزایش می دهد، تداوم سودآوری سکه دور از انتظار نیست.

از نظر تحولات سیاسی نیز مواضع ایران و آمریکا درباره برجام در روزهای اخیر به هم نزدیک تر نشده و به بیان دیگر تهدید خاصی متوجه روند صعودی بازار ارز و سکه نیست.

آریاک سفر

نرخ ربع سکه نیز که از نظر حباب بیشترین حباب قیمت را در بین اجزای سکه دارد امروز با افزایش 50 هزار تومانی مواجه شد و در واقع ۱.۱۱ درصد رشد کرد تا از ۴,۴۵۰,۰۰۰ تومان به ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان برسد.

علاوه بر این، هر قطعه سکه گرمی هم امروز با افزایش ۱.۹۶ درصدی نسبت به دیروز، ۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان فروخته شد.

 

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز