سود و اقساط وام 300 میلیونی بانک صادرات، چقدر است؟

لست سکند

بانک صادرات به تازگی طرح تسهیلاتی به نام «سپاس سپهر» را ارائه داده تا اشخاص دارای کمبود نقدینگی و بودجه، از این وام بهره مند شوند. سقف این تسهیلات با توجه به شرایط مشتری منعطف است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک صادرات هستند و به دریافت وام 300 میلیون تومانی سپاس سپهر تمایل دارند باید حتما در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. به منظور دریافت مبلغ 300 میلیون تومان تنها افتتاح سپرده قرض الحسنه کافی نیست، متقاضیان باید حداقل مبلغ 10 میلیون تومان به مدت 2 ماه یا حداکثر 12 ماه در حساب خود نگه دارند. این طرح تسهیلاتی قرض الحسنه است و فقط کارمزد چهار درصدی دارد. افراد این امکان را دارند که اقساط وام مذکور را طی 36 ماه بازگردانند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به شرایط مذکور، میزان وام، کارمزد و حداکثر زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط برای وام گیرنده 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات این مبلغ 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان می‌رسد.

درباره بانک صادرات و خدمات این مجموعه بیشتر بدانید

شروع فعالیت بانک صادرات به اوایل سال 1330 برمی‌گردد. این مجموعه خصوصی از ابتدای فعالیت خود به صورت تخصصی درخصوص تجارت خدمات پولی و بانکی مناسبی را به مشتریان ارائه می‌داد. اکنون این مجموعه بانکی انواع خدمات پولی و بانکی اعم از کارت‌های بانکی الکترونیک، خدمات اینترنتی، پایانه‌های الکترونیکی، خدمات ارزی و ریالی، تسهیلات و تعهدات ارزی و ریالی، انواع سپرده‌ه، درگاه‌های بانکداری الکترونیک و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز