جزییات وام 500 میلیون تومانی بانک ملت + میزان اقساط

افرادی که مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک ملت تحت عنوان طرح تسهیلاتی «شایان» هستند، باید در یکی از شعب، حساب سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی که به دریافت وام 500 میلیونی بانک ملت تمایل دارند باید حداقل 15 میلیون تومان در سپرده خود به مدت زمان حداقل یک ماه یا حداکثر 12 ماه نگهداری کنند. سود این طرح طبق ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده منعطف خواهد بود. در هر صورت نرخ سود این وام از 18 درصد کمتر و از 23 درصد بیشتر نخواهد شد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی معتبر و اعتبار شغلی مناسب در نظر گرفته شده است. ضمنا برای دریافت این تسهیلات باید سند ملکی نیز ارائه شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اگر بانک مبلغ 500 میلیون تومان وام را با نرخ سود 18 درصد به شخص اعطا کند، به شرط پرداخت اقساط طی 18 ماه، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان خواهد بود. کل سود این میزان تسهیلات، 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن به 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان می‌رسد.

اشخاص حقوقی نیز امکان دریافت این تسهیلات را خواهند داشت؟

طرح تسهیلاتی مذکور تنها برای افراد حقیقی تبیین نشده است و اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با افتتاح حساب یا افزایش موجودی حساب فعلی خود برای دریافت آن اقدام کنند. براساس اعلام بانک ملت، شرکت‌هایی که مشتری این مجموعه هستند و به اعطای تسهیلات ذکر شده به کارکنان خود تمایل دارند، باید کارکنان بیمه شده خود را جهت دریافت این وام با امتیاز اکتسابی تا سقف فردی 200 میلیون تومان به بانک معرفی کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “جزییات وام 500 میلیون تومانی بانک ملت + میزان اقساط

  1. محمد گفته:

    ممکنه بفرمایید با چه فرمولی قسط وام 500میلیونی با سود 18درصد هجده ماهه میشه دوازده میلیون

  2. سید عباس سین گفته:

    قبلاً به شما پیام دادم درسته کسی به کسی نیست اما وجدان که دارید انسان که هستید . کجا با سپرده ی ۱۵ میلیونی وام ۵۰۰ که نه اصلا ۵۰ تومنی میدن؟ مگه میشه. من ۵ ماهه تو بانک مسکن تا ۴۰ م سپرده گذاشتم برای وام که رفتم گفتن ۸۰ م با سپردت و ۸۰ م هم باید اوراق بخری.اونوقت
    تا ۱۶۰م بهت وام میدیم اونم نه با ۱۸ درصد ، با ۲۳ درصد. اگه مسلمانید با روح و روان ما بازی نکنید لطفاً.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز