سود ربع سکه رکورد شکنی کرد

لست سکند

قیمت ربع سکه با ۱۸۳ درصد رشد در یک سال گذشته حدود سه میلیون گران تر شده است .

به گزارش کاماپرس، سال ۹۹ سال رکورد شکنی قیمت طلا و سکه بود. قیمت طلا و انواع سکه در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰درصد افزایش یافته است. قیمت سکه با اوج گیری قیمت دلار حتی به کانال ۱۶ میلیون تومانی هم رسیده بود و خیلی از کارشناسان پیش بینی می کردند، اگر ترمز دلار کشیده نمی شد، سکه هم رکورد های جدیدی را به نام خود ثبت می کرد.

با این حال بعد از کاهش قیمت دلار، قیمت سکه هم کم کم در سراشیبی قرار گرفت اما با کاهش قیمتها، سکه همچنان یکی از پر سودترین بازارهای سرمایه گذاری به حساب می آید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

رشد ۱۸۳ درصدی ربع سکه

راز آسمان پایتخت

در یک سال گذشته ربع سکه رکورد بیشترین رشد قیمت را به نام خود ثبت کرده به طوریکه بهای آن از یک میلیون و ۶۱۰هزار تومان ۱۹آذر ماه پارسال، با ۱۸۳درصد رشد به چهار میلیون و ۵۵۰هزار تومان رسیده است.

سکه تمام ۱۷۱ درصد گران شد

سکه امروز با قیمت ۱۲میلیون و ۷۵۰هزار تومان معامله می‌شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۸میلیون معادل ۱۷۱درصد گران شده است. به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت سکه طرح قدیم هم طی یکسال گذشته با رشد هفت میلیون و ۵۵۵هزار تومانی به ۱۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.

نیم سکه هم در مدت مذکور با حدود چهار میلیون معادل ۱۶۰درصد افزایش با قیمت شش میلیون و ۵۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

سکه یک گرمی هم در این مدت ۱۶۴درصد معادل یک میلیون و ۵۲۰هزار تومان گران‌تر شده و نرخ روز آن به دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان رسیده است. بررسی قیمت طلا هم نشان می‌دهد که بهای این فلز گرانبها طی یکسال گذشته با ۱۴۸درصد رشد برابر با ۷۰۳هزار تومان، به گرمی یک میلیون و ۱۸۰هزار تومان صعود کرده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز