سودآورترین رمزارز این روزهای کریپتو کدام است؟

پپه-کاماپرس

ریزش قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها از دو هفته پیش آغاز شد و با وجود بهبود نسبی شرایط اما همچنان کاهش نرخ رخ داده در این مدت زمانی جبران نشده است. اما علی رغم این ریزش قیمتی، ارز دیجیتال پپه رشد قیمتی خوبی را تجربه کرد.

به گزارش کاماپرس، رمزارز پپه یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین بازار ارزهای دیجیتال است که ارزش آن در مدت زمان کوتاهی چند برابر شد و از محدوده 10 هزار دلاری به یک میلیارد دلار رسید. این رمزارز با رشد قیمتی که داشته توانسته به جایگاه شصت و نهم در بین دیگر ارزهای دیجیتال بازار برسد. براساس داده‌های و اطلاعات در دسترس و مدل‌های مختلف، کارشناسان معتقدند که حدقل قیمت پپه در سال جاری 0.0000019 دلار خواهد بود. در صورتی که این ارز دیجیتال همچنان در مدار صعودی حرکت کند، احتمالا نرخ آن در محدوده 0.0000022 دلار قرار خواهد گرفت. میانگین نرخ این رمزارز تازه کار بازار نیز 0.00000196 دلار تخمین زده شده است.

برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها بر این باورند که این ارز دیجیتال در سال 2027 جهش قیمتی زیادی را تجربه خواهد کرد. طبق پیش بینی‌های انجام شده، قیمت این رمزارز در سال 2027 بین 0.0000081 و 0.0000096 دلار قرار خواهد گرفت.

توصیه فعالان بازار رمزارزها به خریداران پپه

این روزها اقبال سرمایه گذاران نسبت به این ارز دیجیتال بیشتر شده و بسیاری از سرمایه گذاران مایل به خرید این رمزارز و نگهداری آن هستند. زیرا برآورد شده که ارزش این میم کوین در سال‌های آینده نیز رشد قابل توجهی خواهد داشت. به هر حال تمامی موارد گفته شده در مورد ارز دیجیتال پپه یک پیش بینی است و این امکان وجود دارد که این رمزارز مانند دیگر ارزهای دیجیتال در اثر وقوع اتفاقات سیاسی و اقتصادی دچار تلاطم قیمتی زیادی شود. همواره اهل فن به معامله گران کوتاه مدت و تازه وارد بازار رمزارزها توصیه می‌کنند که سرمایه اصلی خود را به میم کوین‌ها اختصاص ندهند یا پول اضافی خود را صرف خرید پپه یا دیگر ارزهای دیجیتال این چنینی کنند. زیرا معمولا با فروکش کردن تب بازار، سرمایه گذاری انجام شده روی این ارزهای دیجیتال از بین می‌رود و چیزی جز ضرر و زیان باقی نخواهد ماند.

راز آسمان پایتخت

گذشته از این که معامله گران و سرمایه گذاران باید به تحلیل ارز دیجیتال پپه توجه کنند و سپس به بازار این رمزارز وارد شوند، لازم است درگاه مطمئنی را برای خرید و فروش این رمزارز انتخاب کنند. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که اطلاعات شخصی و سرمایه معامله گران حفظ شود و مشکل خاصی برای آن‌ها به وجود نیاید.

بهترین درگاه داخلی برای معامله رمزارز پپه

در صورتی که ساکن ایران هستید و برای خرید پپه یا هر رمزارز دیگری مشتاق هستید باید درگاه معتبر و مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. صرافی یک بستر مطمئن در این خصوص است که کاربران با مراجعه به آن امکان هر خرید و فروش رمزارزی را دارند. این ارز دیجیتال اخیرا پپه را نیز لیست کرده و این رمزارز را نیز پشتیبانی می‌کند. افراد به منظور خرید و فروش این رمزارز کافی است به وبسایت صرافی مراجعه کرده و بعد از ثبت نام و احراز هویت و سپس گرفتن کیف پول مناسب به معامله آن بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز