سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز چقدر می ارزد؟

براساس گزارش منتشر شده در سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت ، ارزش این سهام به ۱۷ میلیون و ۱۸ هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، درحالی که ارزش اولیه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومان بود، این رقم پس از گذشت بیش از دو ماه از آزادسازی در پایان معاملات روز شنبه( ۲۱ تیر) به ۱۷ میلیون و ۱۸ هزار و ۲۰۴ تومان رسید.
گذر از مرز17 میلیون تومان توسط سهام‌عدالت در شرایطی است که ارزش این سهام در روز کاری قبل، ۱۶ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۶۸ تومان گزارش شده بود.
سهام عدالت در نهم اردیبهشت سالجاری آزاد شد، برهمین اساس دارندگان سهام عدالت با مراجعه به سایت سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس در صورت تمایل می‌توانستند به طور مستقیم مالکیت و مدیریت سهام‌عدالت خود را در اختیار بگیرند و افرادی هم که تمایلی به در دست گرفتن مدیریت مستقیم سهام خود نداشتند، به اندازه سهام‌عدالت خود سهامی از شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام‌عدالت را در اختیار خواهند گرفت و قرار شده است تا شورای عالی بورس به سرعت زمینه ورود این شرکت‌ها به بازار سرمایه را فراهم سازد.

ارائه دقیق جزییات سهام‌عدالت

به گزارش تسنیم، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات چهارشنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام‌عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند البته تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

راز آسمان پایتخت

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز چقدر می ارزد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز