سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز چقدر می ارزد؟

ارزش سهام عدالت همگام با شاخص بورس وارد روند نزولی شده است.

به گزارش کاماپرس، حالا و در زمانی که حال بازار بورس خیلی هم خوب نیست روند کاهشی ارزش سهام عدالت تحت تاثیر روند کاهشی شاخص بورس کماکان ادامه دارد.

در بازار بورس و در جریان معامله های امروز، تعداد ۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۲ هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۲۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۳ هزار و ۶۸۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۱۱۲ واحد قرار گرفت. اما همگام با افت شاخص بورس، سهام عدالت باز هم ارزان تر از قبل شد.

اخبار مهم روز را بخوانید

سهام یک میلیونی چقدر می ارزد؟

آریاک سفر

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی در اوج شاخص بورس، در بالاترین رکورد به بالای ۳۸ میلیون تومان هم رسیده بود و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نیز رکورد بالای ۲۰ میلیون تومان را هم زده بود.

اما در پایان هفته گذشته ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و ارزش سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

لازم به ذکر است،‌ دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir از ارزش روز سهام خود آگاهی یابند؛ آن دسته از سهامداران عدالتی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند نیز در صورت پذیرفته شدن سهام شرکت‌ استانی سهام عدالت خود در بورس اوراق بهادار، می‌توانند با مراجعه به سامانه TSETMC.COM از ارزش روز سهام خود در این شرکت‌ها مطلع شوند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز چقدر می ارزد؟

  1. رئوف گفته:

    مسئولان محترم نظام به این نکته توجه کنند که ریزش قبلی بورس را به ذاتش مربوط دونستن و مشکل اجتماعی-سیاسی خاصی بروز نکرد ولی در حال حاضر عده زیادی از مردم و عموما از قشر ضعیف جامعه، با وعده 30درصد سود و تبلیغ فراوان 4ماه قبل مدیران حکومتی،اقدام به خرید واحدهای پالایشی به قیمت 10هزارتومن کردند که متاسفانه امروز به قیمت شوک آور 7500تومن رسید که این خلف وعده موجب سوخت شدن سرمایه مردم و بدبینی و نارضایتی ملت شده پس بهتر است علاج واقعه قبل از وقوع حوادث ناگوار صورت پذیرد.

  2. مسلم تکمار گفته:

    بانک ملی درهمان اوایل برج۲یا۳سال۱۳۹۹باخرید۳۰٪سهم اینجانب مسلم تکمار که قیمت ان دران زمان۵۸۰۰هزاتومان بود طی چند پرداخت۵۰۰۰هزارتومان و۸۰هزار تومان واریز به حساب شبا اینجانب کلا مثل اینکه صدقه به منبپردازد جمعا مبلغ ۱۱۵۰هزار تومان واریز کرد ودوباره دربرج۷مبلغ ۵هزارتومان به کارتم ریخت من دراندنیا جلوی کارگزار بانک ملی رامی گیرم اگر به پول احتیاج نداشتم نمی فروختم خدا ازسر تقصیرتان نگذره در ضمن شکایت هم کردم ولی حتی هیچگونه جوابی ندادند مسولین رسیدگی کنید واین ازادسازی سهام که بفرمان رهبر یگانه اجازه خرید وفروش دادند را‌ازبانک ملی وبقیه کارگزاریها بدست صاحبانشان برسانید باکمال تشکر مسلم تکمار کد ملی4723128638.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز