سهام عدالت در 2 روز اخیر چقدر سود کرد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

نگاهی به معاملات انجام شده در بازار سرمایه نشان می دهد که ارزش سهام عدالت طی دو روز کاری گذشته افزایش یافته و مالک این سهام 440 هزار تومان سود کرده است.

به گزارش کاماپرس، درحالی که ارزش سهام‌عدالت در 11 تیر ماه سالجاری، 15 میلیون و 13هزار تومان گزارش شده بود، در 15 تیر ماه این رقم به 15 میلیون و 543 هزار و 121 تومان رسید، درواقع طی دو روزکاری (چهارشنبه هفته گذشته و یکشنبه هفته جاری) 440 هزار تومان به ارزش سهام عدالت اضافه شده است.
درحالی که 440 هزار تومان به ارزش سهام‌ عدالت طی دو روز اضافه شده است، بررسی شاخص شرکت های بورسی سهام عدالت هم حکایت از رشد شاخص آن ها طی روزهای گذشته دارد، دیروز (15 تیر )از ۳۲ شرکت بورسی سهام عدالت که گزارش معاملاتشان منتشر شده بود، ۲۷ شرکت سودکردند، یعنی شاخص اغلب شرکت های بورسی افزایشی بود و تنها یک شرکت بورسی ضررده بود، شاخص ۴ شرکت دیگر هم نسبت به روز قبل خود(۱۴ تیرماه) تغییری نکرده و ثابت مانده بود.

بروزرسانی سامانه استعلام لحظه ای ارزش سهام‌عدالت

به گزارش تسنیم، سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام‌عدالت بِروز شده است و ارزش سهام‌عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزارتومان به ۱۵میلیون و ۵۴۳هزار تومان رسیده است.
در پی صدور دستور آزادسازی سهام‌عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام‌عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام‌عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.
این سامانه بار دیگر در پایان معاملات روز گذشته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام‌عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است، آگاهی یابند.
البته تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام‌عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

راز آسمان پایتخت

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز