سهام عدالت چقدر ارزان شد؟

لست سکند

ارزش سهام عدالت که در هفته های گذشته و همگام با فضای مثبت بورس، افزایش یافته بود در آخرین روز بازار کاهش پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، با اینکه سهامداران طبق روند مثبت بورس انتظار داشتند سهام عدالت هم وارد روند صعودی شود، اما این اتفاق نیفتاد و ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته کمتر از قبل شد.

ارزش واقعی سهام عدالت به ارزش اولیه یک میلیون تومانی که روز سه شنبه ۲۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان بود، در روز چهارشنبه به ۲۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید. ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی در روز سه شنبه ۱۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۱۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان شده است. به گزارش ایسنا، همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان نیز در روز سه شنبه ۱۱ میلیون و ۸۶۰ و در روز چهارشنبه ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان قیمت داشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

فعلا سهام عدالت را نفروشید

راز آسمان پایتخت

بر همین اساس حسین فهیمین مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد سهامداران باید در زمانی که بازار منفی است سفارش فروش خود را لغو کنند تا بازار به ثبات برسد، زیرا عرضه و تقاضا تعیین کننده روند بازار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

او به رکنا گفت:« سهامداران سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کردند در 36 شرکت بورسی و فرابورسی سهام دارند، باید در زمان تصمیم گیری برای فروش نگاهی به وضعیت بازار داشته باشند، زیرا اگر سهام خود را عرضه کنند کمک به کاهش قیمت سهام می‌کنند و ممکن است فروش سهام با دشواری مواجه شود.»

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در ادامه گفت:« از آبان ماه که امکان لغو سفارش فروش سهام عدالت فراهم شد، بیش از 250 هزار نفر بالغ بر 700 میلیارد تومان سفارش فروش سهام عدالت خود را لغو کردند. کارگزاران موظف هستند امکان لغو سفارش فروش را در سامانه کاربران فراهم کنند و تاکنون بیش از 100 کارگزاری این امکان را برای کارگزاران خود فراهم کردند این موضوع جزو تکالیف آن‌ها است.»

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سهام عدالت چقدر ارزان شد؟

  1. جواد گفته:

    همش الان ۴ماه همین حرف رو میزنن مثلا قرار بود مشکلات مردم رو حل کنن این آقای فهیمی خودش درآمد عالی داره نمیدونه که طرف هم بدهکار هست هم لنگ ۲۰۰هزار تومان یعنی چی طرف چند وقت گوشت نخورده ینی چی طرف هرروز چشمش به گوشیش هست تا پیامی بیاد پول سهام رو ریختن تا دلش برره خوش بشع ینی چی ولکنید مردم رو گیراوردید آقا ما احتیاج داریم بدید هرچی هست نمیخایم بره بالا تا اون موقع جون ماهم میاد بالابده آقا ولکن کشتید مارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز