چگونه سفارش فروش سهام عدالت را لغو کنیم؟

کسانی که سفارش فروش سهام عدالت را روی سایت کارگزاری های بورسی ثبت کرده بودند، می توانند از طریق درگاههای شرکت های کارگزاری یا شعب بانک ها، سفارش خود را لغو کنند.
به گزارش کاماپرس، بعد از افت شدید سهام عدالت در هفته گذشته بعضی از سهامداران به فکر فروش سهام خود افتادند. اما نبود متقاضی برای خرید سهام در هفته های گذشته باعث شد فرآیند فروش با تاخیر زیادی انجام شود و خیلی از سهامداران از فروش پشیمان شوند.بعد از درخواست سهامداران امکان لغو سفارش فروش سهام فراهم شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

بر همین اساس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سهامداران عدالتی که نسبت به ارائه سفارش فروش سهام عدالت خود در شبکه کارگزاری یا شعب بانک‌ها اقدام کرده اما به دلیل نوسانات اخیر بازار سفارش فروش آنها اجرا نشده و مبلغی به حسابشان واریز نشده است، می‌توانند به درگاه الکترونیکی کارگزاران و بانک‌ها مراجعه و نسبت به لغو سفارش فروش خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا در این اطلاعیه آمده، بدیهی است در صورت عدم مراجعه نامبردگان به درگاه شرکت‌های کارگزاری و عدم لغو سفارش، سهام آنها بر اساس قیمت‌های روز بازار به تشخیص کارگزار و در چارچوب قوانین و مقررات به فروش رسیده و وجوه حاصل از آن به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

آریاک سفر

ارزش سهام عدالت، امروز ۲۵ آبان ۹۹

در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۵ آبان ماه ارزش سهام عدالت در دومین روز معاملاتی هفته جاری با رشد همراه بود و درمقایسه با شنبه 24 آبان ماه، 1.7 درصد (163هزار و 466 تومان) افزایش یافت و ارزش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و 457 هزار و 331 تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 5 میلیون و 674 هزار و 398 تومان رسیده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چگونه سفارش فروش سهام عدالت را لغو کنیم؟

  1. علی گفته:

    بعد از چهار ماه سرکار گذاشتن مردم و دروغ تحویل مردم دادن .بانهایت بی شرمی لغو سفارش فروش فعال کردن و میگن هرکس نمی‌خواد لغو کنه .خجالت هم نمیکشن.از همه بدتر اینکه ناظر بورس با نادیده گرفتن مشکلات مردم وکمکی که پول سهام میتونست به مردم بشه دستور توقف فروش سهام عدالت را داد با وجود اینکه چند روز بود بورس سبز شده بود خودشون خر فرض کردن ومیخوان بگن علت سبز شدن بورس توقف فروش سهام عدالت هست .خجالت هم نمیکشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز