سقوط 90 میلیونی لیفان X70 در بازار

لیفان X70 اتوماتیک-کاماپرس

خودرو لیفان X70 اتوماتیک 1401 بعد از چندین ماه ثبات قیمت نسبی در چند روز اخیر دچار سقوط قیمتی ناگهانی شده و 90 میلیون از ارزش خود را از دست داده است.

به گزارش کاماپرس، این خودرو که تا اواسط آذر با قیمت 1 میلیارد و 240 میلیون تومان به فروش می‌رسید، در اوایل دی با قیمت 1 میلیارد و 150 میلیون تومان معامله می‌شود.

مشخصات فنی خودرو لیفان X70 اتوماتیک

این خودرو با گیربکس CVT با حالت زمستانی و اسپرت ارائه شده و پیشرانه آن 4 سیلندر یورو 5 است. قدرت این محصول 140 اسب بخار عنوان شده و گشتاور 178 نیوتن متری دارد. خودرو لیفان X70 اتوماتیک می‌تواند با سرعت حداکثر 175 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. بدنه این محصول شاسی بلند جمع و جور و یکپارچه بوده و از سیستم‌های کمک راننده آن می‌توان به کروز کنترل و کنترل پایداری اشاره کرد.

خودرو لیفان X70 اتوماتیک 1401با سنسور جلو، عقب و فشار باد تایر کار می‌کند و قابلیت بالایی در کاربرد سیستم‌های ترمز مانند توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل و ترمز با نیروی کمکی دارد. فرمان این محصول هیدرولیکی بوده و دارای دکمه‌های کنترلی و حساس به سرعت است. این خودرو با مانیتور 9 اینچی لمسی عرضه شده و 6 اسپیکر برای پخش موسیقی و صدا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صفحه کیلومتر این محصول قابلیت تنظیم نور و رنگ داشته و امکان ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای در آن تعبیه شده است.

لیفان X70 اتوماتیک-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

نقاط قوت خودرو لیفان X70 اتوماتیک

این خودرو به عنوان خودرویی اقتصادی شناخته می‌شود و قابلیت استفاده مناسب را فراهم می‌کند. خودرو لیفان X70 اتوماتیک دارای کابین جادار و بزرگ بوده و در آن از فضای پای ردیف عقب استفاده شده است. علاوه بر این آینه‌های جانبی این خودرو دید خوبی ارائه می‌دهند. از نقاط ضعف این خودرو نیز می‌توان به عایق بندی کابین و استفاده گسترده از پلاستیک خشک اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز