افزایش قیمت 100 میلیونی رسپکت پرایم 1402

مشخصات فنی خودرو رسپکت پرایم 1402-کاماپرس
لست سکند

خودرو رسپکت پرایم 1402 از نیمه آذر تا اوایل دی 100 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و امروز با قیمت 1 میلیارد و 220 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، خودرو رسپکت پرایم در چند ماه اخیر تغییر قیمت خاصی را تجربه نکرده بود و تنها از تیر تا مرداد 140 میلیون تومان افت قیمت داشته است.

مشخصات فنی خودرو رسپکت پرایم 1402

این خودرو با گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی در اختیار کاربران قرار گرفته است و پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ دارد. خودرو رسپکت پرایم 1402 با 154 اسب بخار قدرت، دارای گشتاور 230 نیوتونی بوده و می‌تواند با سرعت حداکثر 190 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. نوع بدنه این محصول سدان جمع و جور بوده و نوع شاسی آن یکپارچه است. این خودرو از سیستم‌های کمک راننده مانند کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری پشتیبانی می‌کند و دارای سنسور فشار باد تایر است. در این خودرو از سیستم‌های ترمز مختلف مانند توزیع نیرو برق، ضد قفل و ترمز پارک برقی نیز استفاده شده و فرمانی با دکمه‌های کنترلی و حساس به سرعت دارد.

مشخصات فنی خودرو رسپکت پرایم 1402-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

نقاط قوت خودرو رسپکت پرایم 1402

این خودرو با کیفیت ساخت بالایی عرضه شده و امکانات آن متناسب با قیمتی که دارد قابل توجه است. این محصول دارای صندوق عقب 455 لیتری بوده و پیشرانه آن با چری (4T15C) مشابهت دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز