سفر ماجراجویانه از قطب شمال تا قطب جنوب با خودرو برقی

یک زن و شوهر اسکاتلندی به نام‌های کریس و جولی رمزی طی یک دستاورد بزرگ توانستند برای نخستین بار با یک خودرو برقی از قطب مغناطیسی شمال تا قطب جنوب سفر کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این زوج سفر ماجراجویانه شان را در ماه مارس شروع و یک مسیر دشوار و سخت گذر 30 هزار کیلومتری را طی کردند. این سفر با یک خودرو تجهیز شده نیسان آریا به نام سونریزا صورت گرفت که انرژی آن از خورشید و باد تامین می‌شود.

این سفر طولانی که از قطب مغناطیسی زمین در قطب شمال آغاز شد، با عبور از مسیرهای سخت زیادی انجام گرفت. زوج ماجراجو با عبور از آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی به قطب جنوب رسیدند و با چالش‌های زیادی از جمله سرزمین های منجمد، شرایط بد مسیر و رویارویی با خرس‌های قطبی دست و پنجه نرم کردند.

آن طور که خانواده رمزی می‌گویند این سفر قطب به قطب به منظور نشان دادن دوام و استحکام خودروهای برقی انجام شده است و این که نشان بدهد این گونه خودروها می‌توانند به منظور تحقیق و اکتشاف در مناطق قطبی جایگزین خودروهای دیزلی شوند.

راز آسمان پایتخت

این زوج موفقیت شان را در قطب جنوب جشن گرفتند و سفرشان توانایی‌های روزافزون خودروهای برقی و نقش آن‌ها در شکل دادن به آینده صنعت حمل و نقل را به نمایش گذاشت.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز