سفر به کیش گرانتر است یا ارمنستان؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

در حال حاضر بازار تورهای داخلی و خارجی برای گذران تعطیلات نوروز داغ است و مردم در حال برآورد هزینه‌های سفر خود هستند. اما در این میان سفر به کیش و برخی از کشورهای خارجی بیشتر مورد توجه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به آب و هوای بهار، مسافرت به برخی مناطق داخلی در تعطیلات نوروز بسیار مناسب است. جزیره کیش یکی از همین مناطق است که سفر به آن طرفداران زیادی دارد. در صورتی که فردی برای سفر به کیش برنامه دارد، قاعدتا این روزها به دنبال رزرو یک تور مناسب است. معمولا این تورها در زمان نوروز به دلیل پرمتقاضی بودن در ایام نوروز بین 100 هزار تومان و گاهی یک میلیون تومان با تورهای دیگر اختلاف قیمت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متوسط قیمت تور کیش و خدمات معمول آن

طبق اطلاعات وبسایت‌های مختلف، اختلاف قیمت مذکور تنها مربوط به تورهایی که برای کیش تبیین شده‌اند، نخواهد بود. حتی قیمت سوغاتی و کالاهای مصرفی هم در این ایام بالا می‌رود. معمولا تورهای این جزیره در نوروز 1401، با هواپیما انجام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بسته به نوع خدمات و سود آژانس‌های مسافرتی قیمت تورهای این جزیره متفاوت خواهد بود. معمولا تورهای این جزیره به صورت پکیج ارائه می‌شود و امکان تغییر پرواز رفت و برگشت وجود ندارد. به صرفه‌ترین مدت اقامت در این جزیره چهار شب اعلام شده، ضمن اینکه معمولا کمتر از سه شب امکان رزرو هتل‌ها در ایام نوروز وجود نخواهد داشت. در حال حاضر برای اقامت در هتل‌های سه ستاره کیش طی مدت چهار شب در ایام نوروز باید میانگین 5 میلیون تومان هزینه کرد. این هزینه خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت، ترانسفر استقبال و صبحانه را شامل می‌شود.

متوسط قیمت تور ارمنستان و انواع خدمات این نوع مسافرت

اما اگر فردی علاقه داشته باشد تا تور امسال را به خارج از کشور سفر کند، ارمنستان گزینه مناسبی است. سفر به این کشور به دلیل عدم نیاز به ویزا و امکان مسافرت با اتوبوس جالب به نظر می‌رسد. مسافرت به ارمنستان با اتوبوس معمولا نسبت به دیگر وسایل نقلیه هزینه کمتری دارد. معمولا هم برای مسافرت زمینی به ارمنستان خدماتی مثل تور رفت و برگشت اتوبوس، پذیرایی بین راهی، رزرو اقامتگاه، ارائه سیم کارت این کشور، صبحانه و راهنمای فارسی زبان و همچنین گشت شهری وجود دارد. برای مسافرت‌های خارجی معمولا بیمه مسافرتی با پوشش کرونا هم ارائه می‌شود. عوارض خروج از کشور برای این مقصد هم بسته به تعداد دفعات سفر به آن متفاوت است و معمولا در بازه قیمتی 264 هزار تومان تا 528 هزار تومان قرار دارد.

در حال حاضر قیمت تور زمینی هشت روز به ارمنستان هم با توجه به مدت اقامت و نوع هتل فرق دارد. معمولا این تور هفت شب و هشت روز به طول می‌انجامد. اما کف هزینه برای تورهای ارمنستان با شرایط ذکر شده، بیشتر از 5 میلیون و 500 هزار تومان است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز