سفر کیش به اندازه استانبول رفتن آب می‌خورد!

به گفته آژانس‌داران، این روزها هزینه سفر به کیش، علی رغم اجرای طرح محدودیت‌های سفر با هزینه یک بار سفر به استانبول یکی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، اگر فردی قصد سفر به استانبول را داشته باشد، می‌تواند ارزان ترین بلیت رفت و برگشت را با قیمتی حدود چهار میلیون تومان تهیه کند و این در حالی‌ است که هزینه بلیت رفت و برگشت به جزیره کیش حدود دو میلیون تومان تمام می‌شود که با در نظر گرفتن حذف قانون تکمیل ۶۰ درصد صندلی‌ها، به نسبت سفر به استانبول قیمت بالایی است.

مهم‌ترین اخبار امروز:

آریاک سفر

گفتنی است هزینه هتل در جزیره کیش نیز رقابت تنگاتنگی با استانبول دارد و هزینه یک شب اسکان در اتاق‌های دوتخته هتل‌های پنج ستاره این جزیره، در ارزان ترین حالت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تمام می‌شود. ضمنا علاوه بره هتل‌های پنج ستاره، در مواردی هزینه اقامت در هتل‌های دو و سه ستاره نیز با هتل‌های پنج ستاره یکی است و ممکن است تا قیمت حدودی شبی یک میلیون تومان نیز برسد. این در حالی است که به گفته آژانس‌داران، بسیاری از هتل‌های این جزیره کاملا پر هستند.

مهرسا سبزه‌ها، مدیر داخلی یکی از آژانس‌های گردشگری در تهران، احتمال می‌دهد که علت این مسئله اجرای طرحی باشد که اجازه سفر را بدون همراه داشتن کارت واکسن و تست منفی کرونا محدود می‌کند.

همچنین بنا بر اظهارات مهرسا سبزه‌ها، بسیاری از مسافران با مقایسه هزینه سفر به این جزیره جنوبی و استانبول، ترجیح می‌دهند با مقداری هزینه بیشتر به ترکیه سفر کنند.
سازمان فرهنگ و گردشگری استانبول نیز اعلام کرده است که بیشترین مسافران و گردشگران را از بین ایرانی‌ها دارد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سفر کیش به اندازه استانبول رفتن آب می‌خورد!

  1. حسن زاده گفته:

    اقای سعید محمد افرین به انتخاب مدیر کیش امید در دل کیشوندان ایجاد شد ماهم از مدیر جوان حمایت میکنیم واسه امتحان مجوز املاک پیشنهاد دارم کسانی که در سرزمین اصلی جواز 10ساله دارن نباید از انها امتحان گرفت چون حداقل هر کدام 1000قرارداد تنظیم کردن امتحان از انها یعنی توهین به سوابق انها

  2. حسن زاده گفته:

    افرین به این انتخاب جناب سعید محمد عزیز مدیر جدید کیش امید را در دل کیشوندان زنده کرد خداوند پشت پناهش کیشوندان همه از این مرد خداجو حمایت قاطع خواهند کرد یک مورد عرض کنم چند وقتی است که چندین نزول خور رباه خور به جان مردم کیش افتادن به اسم لیزینگ کار با سودهای وحست ناک امیدوارم مدیر جدید با دادستان محترم عوامل امنیتی به این کار زشت در کیش پایان دهند یکی از انها و ایادی ان با نام مهدی لطفی متولد مشهد که در کیش مجرد با عوامل خود هستند که همیشه در نمایشگاه اتومبیل املاکها رنت خودرو می چرخن دنبال طعمه جمع اوری بگردانن ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز