سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی کشور در تور نوروزی 1402

اقامت در یک مکان مقدس و معنوی برای بسیاری از مردم ایران یک هدف والاست و هیچ جایی بهتر از مشهد برای تحقق این رویا وجود ندارد. دلایل زیادی برای سفر به این شهر پرجاذبه که در شمال شرق کشور واقع شده وجود دارد که در تور نوروز 1402 نباید آن را از دست بدهید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خراسان رضوی در ایران هسته قوی گردشگری مذهبی است و درآمد سالانه از حضور 31.5میلیون گردشگر داخلی و خارجی در مشهد مقدس قابل توجه است. با وجود این مسئولان بر این باورند که تاکنون برای ارتقای این ظرفیت برنامه‌ریزی هدفمندی نشده است و می‌توان با افزایش تعداد گردشگران تا افق 1404 به 40 میلیون نفر، درآمد حاصل از گردشگری زیارت را افزایش داد.

مشهد مقدس در سال‌های اخیر رشد چشمگیری در زمینه گردشگری داشته است. اگر به این شهر سفر می‌کنید پس از زیارت حرم امام رضا(ع) به‌سراغ مکان های دیدنی و جاهای تفریحی آن نیز هم بروید. جذاب‌ترین بخش‌های شهر مشهد‌ را با تور مشهد نوروز 1402 سلام پرواز تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

شروعی سبز از جاهای دیدنی مشهد در نوروز 1402

هرساله مسلمانان و شیعیان زیادی از سراسر جهان اسلام به قصد دیدن حرم امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌کنند. هنر معماری باشکوه بخش‌های مختلف حرم، مانند صحن ها، آرامگاه‌ها، گنبد و گلدسته و رواق‌ها، هر چشمی را خیره می‌کند. حرم هشتمین امام شیعیان با آرامش و معنویتی که دارد، قلب‌های بسیاری را مجذوب خود کرده است.

طرقبه می‌تواند بهترین شروع برای گردش در میان جاهای دیدنی مشهد در تعطیلات نوروزی باشد. محلی‌ها می‌گویند که طرقبه به معنی آبادی بزرگ است و چشم‌اندازهای طرقبه همگی معنی اسم آن را تایید می‌کنند.

آرامگاه فردوسی مثل شاهنامه‌ شکوه و زیبایی خاص خودش را دارد. مقبره‌ شاعر پرطرفدار فارسی زبان در محوطه‌ای زیبا با حدود ۳۰ دقیقه فاصله از مرکز شهر مشهد قرار گرفته است.

مجموعه‌ تاریخی نادری یکی از جاهای دیدنی مشهد است که بخش ارزشمندی از تاریخ را به شما نشان می‌دهد.

کلات یکی از جاهای دیدنی مشهد است که در میان ارتفاعات کوه ها قرار گرفته و دلیل انتخاب نادرشاه برای ساخت برج خورشید در کلات همین دژها و قلعه‌های کوهستانی نفوذناپذیر به آن است.

منطقه شاندیز به دلیل قرار گرفتن در مسیر اصلی مشهد، از گذشته محلی برای تفریح و استراحت گردشگران و یکی از بهترین جاهای دیدنی مشهد بوده است.

گنبد هارونیه تنها اثر باقی‌مانده از شهر توس است که قدمت آن به دوران پیش از اسلام برمی‌گردد. این اثر همچنین در سبک معماری آذری ساخته شده است.

تور نوروز 1402 بهترین زمان برای این است تا ذهن‌تان را از دغدغه‌های زندگی خالی کرده و آرامش را تجربه کنید. یکی از جاهای دیدنی مشهد که طرفداران زیادی نیز میان گردشگران این شهر دارد، باغ وحش وکیل آباد است.

به جرات می‌توان گفت که یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین جاهای دیدنی مشهد پارک مینیاتوری است. این پارک جذاب با طراحی خلاقانه خود، اولین پارک مینیاتوری شرق ایران شناخته می‌شود.

پارک مینیاتوری-کاماپرس

یکی از ارزشمندترین آثار حرم رضوی، مسجد گوهرشاد است. این مسجد را که در زمره مساجد چهار ایوانی قرار می‌دهند، از چهار ایوان بزرگ و تاریخی که قرینه یکدیگر هستند ساخته شده‌است و این ایوان‌ها چهار طرف حیاط مسجد را پوشانده‌اند.

تور نوروز 1402 مشهد را با سلام پرواز تجربه کنید

برای تحقق سفری آسوده به مشهد و برای تور نوروز 1402، ثبت‌نام در تورهای معتبر مهم است. تور مشهد نوروز 1402 می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز