سريع ترين روش دريافت ويزاي امارات چيست؟

ویزای امارات-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ایالات متحده عربی در راستای تبدیل شدن به یک دولت دیجیتال و هوشمند، از صفر تا صد خدمات صدور ویزای امارات را به صورت آنلاین انجام می‌دهد و خود را به کشوری هوشمند بدون کاغذ تبدیل کرده است. بدین‌ترتیب، متقاضیان اخذ ویزای این کشور می‌توانند تنها در 24 ساعت و بدون نیاز به مراجعه حضوری به سفارت‌خانه‌ها، ویزای امارات را از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون سلام پرواز دریافت کنند و سپس در همان روز برای رزرو بلیط هواپیما اقدام کنند.

کاماپرس در این گزارش به سریع‌ترین روش دریافت ویزای امارات، هزینه و مدارک لازم برای اخذ این ویزا پرداخته است.

هزینه ویزای امارات فوری

به‌طورکلی فرایند دریافت ویزای امارات بین 3 الی 7 روز کاری طول می‌کشد، اما در برخی موارد که افراد مدت زمان کمی دارند و باید در کمترین زمان ممکن، ویزای خود را اخذ کنند. در این شرایط افراد می‌توانند برای دریافت ویزای امارات فوری درخواست بدهند.

هزینه دریافت ویزای امارات فوری براساس میزان ورود به کشور و زمان اقامت از یکدیگر متغیر می‌شود. متقاضیان ویزای امارات فوری یک ماهه یکبار ورود باید هزینه‌ای برابر با 789 درهم و متقاضیان ویزای امارات فوری یک ماهه چندبار ورود باید 1359 درهم پرداخت کنند.

ويزاي امارات-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

تفاوت ویزای امارات چندبار ورود با سایر ویزای امارات در آن است که افراد با داشتن این ویزا هیچ محدودیتی در تعداد ورود و خروج به امارات نخواهند داشت. در واقع تا زمانی که ویزای امارات افراد معتبر باشد، می‌توانند هر چندبار که بخواهند از این کشور خارج شده و دوباره به آن بازگردند.

اما افرادی که دارای ویزای امارات یکبار ورود هستند؛ در صورتی که از این کشور خارج شوند، حتی اگر از اعتبار ویزای آنها باقی مانده باشد، نمی‌توانند دوباره به آن سفر کنند و باید برای دریافت ویزای جدید اقدام کنند.

مدارك لازم براي اخذ ويزاي امارات

* پاسپورت : متقاضيان ويزاي امارات بايد داراي پاسپورتي با حداقل 6 ماه اعتبار باشند.

* در مرحله دوم بايد پاسپورت خود را در فرمت JPEG اسكن كنيد.

* عكس پاسپورت : عكس شما بايد استانداردهای يك عكس گذرنامه را داشته باشد. مطمئن شويد كه آن را در پس زمينه سفيد بگیرید و ضمن نداشتن عینک، مستقيما به دوربين نگاه کنید.

* آدرس ايميل معتبر‌ : هنگامي كه برای دریافت ویزای امارات به صورت آنلاین درخواست می‌دهید، يك كپي از ويزا از طريق ايميل براي شما ارسال مي‌شود. بنابراين، قبل از پر كردن فرم از دسترسي داشتن به ايميل مربوطه اطمينان حاصل كنيد.

* روش پرداخت : در طول فرايند درخواست ویزای امارات، از شما خواسته مي‌شود كه هزينه‌ها را از طريق كارت‌هاي اعتباري Ailpay، WeChat، Paypal پرداخت كنيد.

متقاضیان ویزای امارات می‌توانند جهت پرداخت هرچه سريع‌تر هزینه‌ها، کاهش احتمال ریجکتی و جلوگیری از هرگونه اشتباه روند دریافت ویزای خود را به یک آژانس مسافرتی مجرب همچون “سلام پرواز” بسپارند.

ويزاي امارات-کاماپرس

دریافت سریع ویزای امارات با «سلام پرواز»

آژانس مسافرتی سلام پرواز یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی در زمینه اخذ ویزای امارات است. علاقه‌مندان می‌توانند فرآیند دریافت ویزای امارات خود را به کارشناسان مجرب مجموعه سلام پرواز بسپارند و در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب، ویزای خود را دریافت کنند.

از دیگر خدمات ویژه آژانس مسافرتی سلام پرواز می‌توان به فروش الکترونیکی بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی، رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی اشاره کرد. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌ها و خدمات متنوع مجموعه سلام پرواز می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.salamparvaz.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22224444-021 تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز