سرنوشت دلار در دستان ۱+۴

قیمت دلار امروز هم با افزایش 201 تومانی نسبت به دیروز در مرز 27 هزار و 571 تومانی قرار گرفت. این ارز خارجی علی‌رغم پیش بینی‌ها، در روز حساس مذاکرات هم رشد قیمت داشت. یورو، دیگر ارز مهم بازار هم در مقایسه با روز قبل 137 تومان افزایش نرخ داشت و به محدوده 31 هزار و 115 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی اخبار حاکی از آن است که شب گذشته قیمت دلار در معاملات پشت خطی با رشد قیمت قابل توجهی همراه شد و تا 29 هزار و 550 تومان هم پیش رفت! اما در روز آغاز مذاکرات، قیمت معاملاتی این ارز خارجی در همان محدوده 27 هزار تومانی قرار گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قبلا تصور می‌شد که با نزدیک شدن به ساعات آغاز مذاکرات، معامله گران از خرید دست بکشند و روند بازار ارز ثبات نسبی پیدا کند، اما این اتفاق رخ نداد و جریان شب گذشته خلاف این موضوع را ثابت کرد.

با توجه به رفتار چند روز اخیر معامله گران و فعالان بازار ارز به نظر می‌رسد که برخلاف دوره گذشته انتظارات منفی همچنان قدرت بیشتری دارد و امیدواری‌ها نسبت به روند مثبت مذاکرات بسیار کم است. با این حال معامله گرانی هم هستند که شروع مذاکرات را گام مثبت مهمی برای حصول توافق می‌دانند.

اثرگذاری مذاکرات برجام روی نرخ دلار

به نظر در حال حاضر معامله گران به شدت اخبار برجام را دنبال می‌کنند. در صورتی که نتیجه نشست مذاکرات برجام مثبت باشد، فروشندگان بازار بیشتر خواهند شد و دلار روند نزولی را پیش خواهد گرفت. اما در صورت انتشار اخبار منفی از مذاکرات، جریان عکس خواهد شد و به سرعت نرخ دلار صعود پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر نرخ پوند، برخلاف قیمت دلار و یورو، با کاهش قیمت یک تومانی نسبت به روز قبل، به مرز 39 هزار و 446 تومانی رسیده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز