سبز پوشی بورس در اولین روزهای زمستان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس بعد از چندین هفته متوالی در مسیر رشد قرار گرفته است. این شاخص طی روز جاری نسبت به چهارشنبه گذشته 26 هزار و 512 واحد دیگر هم رشد پیدا کرد و به محدوده یک میلیون و 385 هزار و 536 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 4 هزار و 157 واحد بالا رفت و 361 هزار و 922 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر زمینه برای تداوم رشد شاخص بورس فراهم شده است. مجید عشقی، رئیس سازمان بورس کشور، درباره شرایط کنونی بازار سرمایه بیان کرده که در حال حاضر وضعیت مساعد است و شرکت‌ها در حال کسب سود هستند.

اکنون تمام مشکلات درباره بی‌اعتمادی مردم نسبت به بورس است. چون دستگاه‌های دولتی در بعضی مواقع تصمیماتی را اتخاذ کردند که به آن پایبند نبودند و همین موضوع اعتماد سرمایه گذاران را کاهش داد. تقویت بخش نظارتی و مقرراتی هم می‌تواند به بهبود هر چه سریع‌تر شرایط بورس کمک کند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط امروز بازار بورس

طبق اطلاعات موجود، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه هزار و 239 میلیارد انواع اوراق بهادار در بورس معامله شد. امروز حجم معاملات خرد 6.17 میلیارد سهم شد و ارزش آن‌ها به 35 هزار و 692 میلیارد ریال رسید. نمادهای «فارس»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تاثیر را برای شاخص کل امروز بازار بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز هم مربوط به نمادهای «فملی»، «فولاد» و «کالا» بود. همچنین نمادهای «غبهشر»، «وملی» و «کدما» بیشترین افزایش قیمت پایانی را در بورس امروز به ثبت رساندند.

شاخص کل فرابورس هم طی روز جاری نسبت به سه روز گذشته 31 واحد افزایش پیدا کرد و در کانال 18 هزار و 816 واحدی قرار گرفت. نمادهای معاملاتی «آریا» و «کگهر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس امروز داشتند.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز