بورس قدرت گرفت؛ اما این روند ادامه دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس با افزایش 40 هزار و 653 واحدی نسبت به روز گذشته در مرز یک میلیون و 359 هزار و 12 قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز 9 هزار و 558 واحد بالا رفت و به محدوده 357 هزار و 767 واحدی رسید. امروز شرایط بورس کاملا مساعد بود و سرانجام پول حقیقی به این بخش وارد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قاعدتا تعیین تکلیف بودجه و ارائه برنامه‌هایی درباره بورس روی رشد قابل توجه امروز این بازار موثر بوده است. طبق گفته نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام، با مشخص شدن 10 بند پیشنهادی دولت، سیگنال مثبت به بازار داده شد و از این بابت بورس در وضعیت مساعدی قرار گرفت. البته میرزایی بیان کرده که روندهای صعودی همیشه با شک و تردید شروع می‌شوند و از نظر تابلوی معاملات باید چندین بار شاهد حمله خریداران باشیم تا بتوانیم به نتیجه گیری رشد در بورس برسیم.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانیم:

یک نظریه کارشناسی درباره شرایط آینده بورس

این کارشناس بازار سرمایه به این نکته هم اشاره کرده که در حوزه نقدینگی، حقیقی‌ها اولویت اول بازار نیستند و اکنون برای ادامه رشد به پول حقوقی‌ها احتیاج است. البته شرایط امروز بازار سرمایه بیانگر این بود که حقوقی‌ها بعد از مدت‌ها روی نمادهای متعددی خرید داشتند و این یک سیگنال مثبت برای بورس محسوب می‌شود. اکنون بعضی فعالان به شرایط بورس خوش بین هستند و به تداوم این شرایط امیدوار هستند.

امروز ارزش معاملات خرد بازار 28 هزار و 329 میلیارد ریال شد و حجم آن به 4.88 میلیارد سهم رسید. بیشترین تاثیر شاخص کل بورس امروز مربوط به نمادهای «فارس»، «فولاد» و «فملی» بود. نمادهای «فولاد»، «خودرو» و «فرابورس» هم طی روز جاری بیشترین ارزش معاملات بورس را به خود اختصاص دادند. بیشترین افزایش قیمت پایانی امروز بورس هم مربوط به نمادهای «بپاس»، «کبورس» و «حآفرین» بود.

مرتبط با : سازمان بورس
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز