ساینا S و کوئیک با فرمول جدید قیمت گذاری می شوند

دو خودرو ساینا s و کوئیک براساس فرمول جدید شورای رقابت قیمت گذاری می شوند.

به گزارش کاماپرس، سرانجام لیست خودروهایی که با فرمول جدید قیمت گذاری می شوند مشخص شد. بر اساس اعلام رئیس شورای رقابت، پژو پارس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک و دستی، سمند سون پلاس، رانا پلاس EC5 و TU5، دنا پلاس توربو شارژ دستی و اتوماتیک، هایما توربو s5 دستی، هایما توربو s7 اتوماتیک، k131، ساینا s، کوئیک ، شاهین، آریا، برلیانس، چانگان و زوته بر اساس فرمول جدید قیمت گذاری می شوند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

رضا شیوا رئیس شورای رقابت در این باره می گوید:« در تصمیمات اخذ شده قرار نیست آزادسازی انجام شود، فقط خودروها تقسیم بندی شده است. براین اساس قیمت بخشی از خودروهای پرتیراژ و به گونه ای که برای عامه مردم به صرفه هستند، طبق فرمول قبلی محاسبه می شود.»

خودروهای پیش فروش شده با فرمول قبلی محاسبه می شوند

آریاک سفر

شیوا درباره خودروهای پیش فروش شده ای که مشمول این فرمول جدید می شوند به ایسنا می گوید:«خودروهای پیش فروش شده ای که تا امروز یعنی زمان اعلام تغییر قیمت فرمول، انجام شده بر اساس فرمول قبلی محاسبه خواهد شد. در مورد بخشی از خودروها ، فرمول جدید پیش بینی شده که تورم بخشی که در فرمول قبلی سهیم بود در فرمول جدید قرار نگرفته و قیمت به نوعی بر اساس متوسط قیمت بازار محاسبه خواهد شد.

نکته اصلی در فرمول جدید این است که مقرر شده خودروسازها ظرفیت تولید را تا ۵۰ درصد افزایش دهند و این می تواند هزینه تولید را کاهش دهد.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ساینا S و کوئیک با فرمول جدید قیمت گذاری می شوند

  1. حسین گفته:

    دزدهای سرگردنه راه زنان تاریخ جهان خداوند نابودتان کند دنیا کجاست شما کجا خاک توسرتون عقب مانده های ذهنی جسمی مردمم بدبخت کردید بااین تصمیمات اشتباه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز