ساینا را 70 میلیون تومان ارزان تر بخرید

فروش فوق العاده محصولات سایپا از فردا صبح، ساعت 8 آغاز می‌‎شود و در آن خودروهای خودروهای کوییک R با گیربکس دستی، تیبا SX با موتور M15، تیبا 2 EX با رینگ فولادی، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و سایپا 151 از طریق قرعه‌کشی عرضه حواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همچنان اختلاف قیمت میان بازار و کارخانه خودروها جالب توجه است؛ به طوری که قیمت ساینا معمولی اکنون در بازار 193 میلیون تومان است ولی در این طرح فروش با قیمت حدود 122 میلیون تومان عرضه می‌شود؛ یعنی 71 میلیون تومان ارزان تر!

در این زمینه بخوانید:

گفتنی است در حالی که پراید 151 هم از سوی کارخانه با قیمت 118 میلیون تومان عرضه می‌شود، در بازار 160 میلیون تومان قیمت دارد. تیبا SX و تیبا 2 EX هم به ترتیب با قیمت‌های 125 میلیون و 146 میلیون تومان عرضه می‌شوند و با نرخ بازار حدود 40-50 میلیون تومان تفاوت قیمت دارند.

آریاک سفر

کمترین اختلاف قیمت با بازار هم مربوط به کوییک آر با گیربکس دستی است که به قیمت 175 میلیون تومان در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا عرضه می‌شود؛ در حالی که خریداران در بازار باید 196 میلیون تومان بابت آن بپردازند.

این خودروها در مدت سه ماهه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. متقاضیان شرکت در این طرح فروش میتوانند از ساعت 8 صبح پنج شنبه به مدت 2 روز با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا  نسبت به ثبت نام و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.

این اختلاف قیمت‌ها با بازار و مسائل موجود در بازار خودروی کشور باعث شده که بسیاری از افراد به ناچار به سراغ این طرح‌های فروش بروند.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “ساینا را 70 میلیون تومان ارزان تر بخرید

    • محمد گفته:

      یکسال و ۳ ماه است واریز اولیه ثبت نام شده. ۱۰۰ روز تکمیل وجه شده. هنوز نه ساینا می دهند نه حاضر به تعویض حواله اند. وعده دروغ دادند

  1. مجید گفته:

    اگه بجای اینکه این همه سال منتظر مونده بودیم تا ماشین به اسممون در بیاد یکی از بازار خریده بودیم الان هم ماشین زیر پامون بود هم ارزونتر برامون تموم شده بود

  2. امیر زرافشان گفته:

    جان مادرتون اسم منم در بیارید ۱۱ ساله با موتور سیکلت سر ما و گرما را گذروندم دیگه با دوتا بچه روی موتور سیکلت جامون نمیشه خدا وکیلی اسم منم در بیارید من خدمتگزار مدرسه هستم و مستاجر کمک کمک!

    • رییس سازمان گفته:

      من دستور دادم پس فردا ساعت هشت صبح روز دوشنبه 1400/12/09 ماشین مورد علاقه تون رو دم در خونه تون به شما تحویل دهند. باتشکر علی برکت الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز