با 498 میلیون تومان صاحب رستوران خودرویی شوید

لست سکند

شرکت بهمن موتور از کارگو ون خود با نام تجاری اینرودز رونمایی کرد. این خودرو، با قیمت 498 میلیون تومان و در جایگاه یک ون کارگو برای مشاغل از اردیبهشت به بازار می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نخستین بار است که این دسته محصول یعنی کارگو ون، به بازار عرضه می‌شود. اینرودز محصول دانگ فنگ چین و سوکون است که با برخی تغییرات فنی و ظاهری به ایران آمده است.

در زمینه خودرو بخوانید:

فروشگاه‌های اینترنتی، کافه و رستوران‌های خودرویی، خشکشویی‌ها و کلیه مشاغل مرتبط با باربری می‌توانند از این خودرو بهره ببرند.

راز آسمان پایتخت

به گفته مدیرعامل بهمن موتور در خصوص برنامه داخلی سازی قطعات خودرو اینرودز، بر‌اساس سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش سطح داخلی‌سازی، میزان داخلی‌سازی این خودرو در سال اول تولید به 30 درصد خواهد رسید و بر اساس برنامه‌ریزی ‌های انجام شده در طی سال های آتی با همکاری قطعه سازان کشور درصد داخلی‌سازی اینرودز افزایش خواهد یافت.

از لحاظ مشخصات فنی، اینرودز دارای موتور 1500 سی سی با خروجی 105 اسب بخار و گیربکس 5 سرعته دستی است و توانایی تولید 140 نیوتن متر گشتاور را دارد. قسمت کابین آن که مخصوص بار است، ابعادی به طول 2630، 1480 و 1300 میلی‌ متر دارد و توانایی حمل 725 کیلوگرم بار را دارد. این خودرو بر پایه یک شاسی نردبانی با 9 اتصال عرضی طراحی شده و سیستم تعلیق آن در جلو از نوع مک فرسون مستقل است و در عقب از فنر تخت بهره می‌برد.

مصرف سوخت  این ون گروه بهمن، ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. همچنین استاندارد آلایندگی اینرودز یورو ۵ است و قابلیت ارتقای نرم افزاری به یورو ۶ را دارد.

اینرودز دارای امکاناتی شامل مولتی مدیای لمسی 9 اینچی مجهز به دوربین عقب، سنسور پارک، دو ایربگ ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها، فرمان برقی، چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم تهویه مطبوع، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش و ترمز ABS است.

گارانتی این خودرو  ۲ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر اعلام شده است و سرویس‌های دوره‌ای سال اول تا سقف ۲۰ هزار کیلومتر به صورت رایگان در نمایندگی های بهمن موتور انجام خواهد شد.

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز