ارزان ترین خودروها در پیش فروش ایران خودرو کدامند؟

لست سکند

یازدهمین طرح پیش فروش ایران خودرو، از سه شنبه 3 اسفند شروع و تا پنج‌شنبه 5 اسفند ادامه دارد. ایران خودرو در این طرح، به عرضه 8 محصول خود شامل دنا پلاس توربو شارژ، تارا اتوماتیک، سورن پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای، تارا دستی و 207 سقف شیشه‌ای می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در میان این محصولات چهار محصول با قیمت ارزان‌تری عرضه‌ شده‌اند؛ سورن پلاس، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و 207 سقف شیشه‌ای!

در این زمینه بخوانید:

سمند سورن پلاس در بازار 308 میلیون تومان است اما در طرح فروش ایران خودرو، با قیمت علی الحساب 97 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو به عنوان جدیدترین ویرایش فیس لیفت سمند سورن از زمستان ۹۸ به طور رسمی توسط شرکت ایران خودرو به نمایش گذاشته شد.

راز آسمان پایتخت

رانا پلاس که با قیمت 85 میلیون تومان عرضه شده است، در بازار 269 میلیون تومان است. مدل پانوراما همین خودرو هم را می‌توان در این طرح با مبلغ پیش پرداخت 91 میلیون تومان خریداری کرد، در حالی که در بازار با قیمت 306 میلیون تومان عرضه می‌شود.

پس از سمند، رانا دومین خودرو ملی است که بر اساس پلتفرم 206 صندوق‌دار ساخته شده‌است. این خودرو که 7 سال پیش در سال 91 معرفی شد از موتور TU5 بهره می‌برد و قرار بود خودرویی اقتصادی باشد! میان رانا معمولی و رانا تغییرات ظاهری عمقی چندانی نیست. در پروفیل جلو ایران خودرو اقدام به نصب چراغ ها با گرافیک جدید و تم مشکی رنگ در رانا پلاس کرده که چراغ LED روشنایی در روز نیز به آنها اضافه شده است. همچنین دیزاین مش بندی جلوپنجره رانا پلاس هم نسبت به رانا معمولی متمایز بوده و ظاهرا لوگوی ایران خودرو با ابعادی بزرگتر در میان جلوپنجره رانا پلاس نصب شده است. مشخصات فنی آن‎ها هم هیچ تفاوتی ندارد.

خودرو بعدی که مبلغ پیش‌پرداخت آن کمتر از سایر خودروهای عرضه شده است، 207 پانوراما است که با قیمت 94 میلیون تومان می‌توان ان را پیش‌خرید کرد. این خودرو در بازار 362 میلیون تومان است. پژو 207 سقف شیشه‌ای خودروی جدیدی نیست و همان پژو 207 است که صرفا به جای سقف فلزی از سقف شیشه ای در آن استفاده شده است.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز