ساده ترین شیوه دریافت وام 40 میلیون تومانی بدون ضامن

بلوبانک وام 40 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن و تنها با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی به کاربران خود ارائه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس طرح تسهیلات جدید بلوبانک «آسان و برتر» نام دارد که نیازی به معرفی ضامن و یا توثیق وثیقه ندارد. مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام 18 ماه اعلام شده است. طرح آسان و برتر مختص آن دسته از مشترياني است كه وام قبلی خود را به موقع و در زمان معین تسویه کرده‌اند.

دریافت وام 40 میلیون تومانی بلوبانک

کاربران اپلیکیشن بلوبانک با مراجعه منوی فروشگاه و قسمت وام می‌توانند مراحل ثبت نام و دریافت تسهیلات را تکمیل کنند. در این بخش مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت اقساط از سوی مشتری قابل تعیین است. چنانچه کاربر وام پیشین خود را در زمان مقرر تسویه کرده باشد، می‌تواند درخواست دریافت تسهیلات 10 تا 40 میلیون تومانی را ثبت کند. در صورتی که کاربر شرایط لازم را داشته باشد، وام تنها در عرض 10 دقیقه به حساب او واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازپرداخت اقساط

پس از دریافت وام مشاهده جزئیات مربوط به اقساط و زمان سررسید آنها در منوي وام قابل مشاهده است. بازپرداخت اقساط به صورت پیش فرض بر روی پرداخت خودکار تنظیم شده است. به این معنا که مبلغ قسط در صورت داشتن موجود کافی به صورت خودکار از حساب کاربر کسر می‌شود. این تنظیمات در اپلیکیشن بلوبانک قابل تغییر است.

خدمات نئوبانک بلو

بلوبانک پلتفرمی تمام دیجیتال است که همه خدمات بانکی را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه می‌کند. خدمات وام این نئوبانک نیز از زمستان 1401 راه‌اندازی شد که با استقبال گسترده کاربران روبه‌رو شد. با سرویس وام کاربران بلوبانک می‌توانند نیازهای مالی ضروری خود را در عرض چند دقیقه برطرف کنند، در حالی که نیازی به معرفی ضامن و یا ارائه وثیقه وجود ندارد. روند دریافت تسهیلات از بلوبانک کاملا آنلاین بوده و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

در بلوبانک امکان افتتاح حساب به صورت کاملا آنلاین وجود دارد. احراز هویت در اپلیکیشن آن به صورت غیرحضوری انجام شده و کارت متصل به حساب به صورت رایگان صادر و طی 5 الی 10 روز کاری برای مشتری ارسال می‌شود.

یکی از مزایای مهم اولین نئوبانک ایرانی پشتیبانی 24 ساعته و کاملا آنلاین است که محدود به ساعات اداری نیست. علاوه بر این طرح‌های تخفیف و بازگشت درصدی از مبلغ خرید به حساب مشتری از حمله خدمات پرطرفدار این بانک است. دارندگان کارت بلوبانک با خرید اینترنتی یا حضوری از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک درصدی از مبلغ خرید خود را پس می‌گیرند.

از دیگر خدمات ویژه بلوبانک می‌توان به انتقال پول هوشمند، پرداخت خودکار قبوض و مسدودسازی موقت کارت بانکی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “ساده ترین شیوه دریافت وام 40 میلیون تومانی بدون ضامن

  1. مختارعلی‌صدقی گفته:

    اگر‌ تمام‌ اینها‌ واقعی‌ باشد‌ خوب‌ هست‌ خسته‌ نباشید. اما. اگر‌ روشی‌ برای کلاه‌برداری‌ باشد‌ ازخدا‌ بترسید

  2. سرباز ج فراموش شده وطن گفته:

    سلام بخاطرخدا بخاطرخدا بخاطرخدا وام قرض‌الحسنه دارین به ماهم بدین چرامیگیم قرض الحسنه چون بتوانیم قسط رابدیم شرمنده شما نشیم ای کاش مین منوتکه تکه تکه میکردتااین همه شرمنده زنوبچه هام نمی‌شدم ای کاش وضع همه مردم خوب بشه وضع مالی منم همین طور ای کاش شهید میشدم نه جانباز راحت میشدم ازاین زندگی بدبختی مشکلات مالی تیرترکش خمپاره پای مصنوعی مستأجر مردم بیماری اسکیوفرنی وووووووشدبرای من توایران داغونم خداپدری روشرمنده زنوبچه هاش نکنه بچه میگه پدرجایی نمیبری ماروبازشرمنده بچه ها میشم بی پولی خیلی سخته زندگی سخته زندگی خیلی سخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز