جزئیات وام 5 میلیاردی بانک سپه

مشتریان صاحب کسب و کار و اصناف با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ماه شمار ویژه طرح نگین آتیه بانک سپه می‌توانند برای وام درخواست بدهند. سقف وام این طرح تسهیلاتی 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از صاحبان کسب و کار و اصناف امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه را دارند که دو ماه از افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. مشتریان به منظور دریافت این تسهیلات باید حداقل 1 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. سود این تسهیلات بین هشت تا 23 درصد اعلام شده و در ازای کم شدن هر 9 قسط، یک درصد از سود کم خواهد شد. بانک به منظور تسویه به موقع اقساط، سپرده وام گیرندگان را مسدود خواهد کرد. اما در مدت زمان مسدود بودن سپرده سود 1 درصدی به آن تعلق خواهد گرفت. وام گیرندگان حداکثر 60 ماه فرصت دارند تا اقساط را بپردازند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با شرایط ذکر شده درباره میزان وام، مدت بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط به 140 میلیون و 952 هزار و 355 تومان خواهد رسید. کل سود تسهیلات، 3 میلیارد و 457 میلیون و 141 هزار و 327 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن، 8 میلیارد و 457 میلیون و 196 هزار و 327 تومان خواهد بود.

اهداف ارائه طرح وام 5 میلیاردی

بانک سپه این تسهیلات را با هدف حفظ رقابت پذیری در بازار پول و پوشش مدیریت شده نیازهای تسهیلاتی گروه مشتریان هدف بانکداری خرد و اصناف ارائه کرده است. بهبود وضعیت مدیریت نقدینگی و رشد جریان‌های نقد ورودی پایدار از طریق تجهیز منابع و دوام بخشی به خودگردانی منابع و مصارف طرح‌های سپرده و افزایش سهم منابع ارزان قیمت در ترکیب منابع و بهینه سازی قیمت تمام شده پول از دیگر اهداف این طرح هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “جزئیات وام 5 میلیاردی بانک سپه

  1. ایمان گفته:

    بانک سپه الان ۴۵ روزه تکمیل پرونده کرده باتوجه به خواب سپرده بدون سود بنده هنوز پرداختی ندارن ومیگن بانک مرکزی سایت شون و بسته…پس دروغه همه چی….

  2. ایرانی گفته:

    واقعا هدف از پرداخت این وامها چیه؟؟
    پول خودمونو با ی درصد سود به خودمون واااام میدن؟؟؟ خب که چی؟؟ پولمونو بخابونیم بانک که هرروز از اعتبارش کم بشه.؟؟؟؟

  3. شهرام گفته:

    سلام کاملا ازشرایط وام بخصوص مسدودی سپرده می‌توان متوجه شد بانک هیچ منابع پرداخت وام ندارد وخود سپرده مشتری را می‌خواهد به مشتری درقالب وام بدهد باسود

  4. محسن گفته:

    بانکداری اسلامی چیست؟
    بانکداری که در آن پنج میلیارد وام میدهند و هشت و نیم میلیارد تومان پس میگیرند. بابت پرداخت وام پدرت را جلوی چشمانت میآورند و برای بازپرداخت آن سایر امواتت را

  5. رضا مهدور گفته:

    کدوم وام فقط میگین ولی عمل نمکنن من برای ۵۰ تومن وام رفتم بانک میگه باید معدل بانکی داشته باشی…..
    تا یاد داریم وام مال آدمهای سرمایه دار بود……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز