زنی که پیکه با او به شکیرا خیانت کرد که بود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

پیکه و شکیرا پس از 11 سال رابطه در سال 2022 از یکدیگر جدا شدند. این جدایی به دلیل خیانت پیکه به شکیرا و شروع رابطه با دختر دیگری بود. اطلاعات کمی درباره عشق جدید پیکه وجود دارد. او حتی صفحات شبکه‌های اجتماعی خود را هم خصوصی کرده است. با این حال اطلاعاتی راجع به زندگی، گذشته، تحصیلات و … کلارا چیا وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کلارا 23 ساله اهل اسپانیا است. او هم‌اکنون دانشجوی روابط عمومی در یک دانشگاه خصوصی معتبر است. کلارا در کمپانی تولیدات ورزشی و سرگرمی پیکه مشغول به کار است. کلارا دستیار برگزاری رویدادها و ایونت‌ها است و احتمالا در یکی از برنامه‌ریزی‌ها برای ایونت با پیکه آشنا شده است.

بر اساس منابع پدر کلارا یک وکیل مدنی است و به نظر می‌رسد که خانواده ثروتمندی دارد. با این حال او از ابتدای جوانی مشاغل زیادی را تجربه کرده تا بتواند هزینه دانشگاه خود را بپردازد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

برخی از رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که در قرارداد جدایی پیکه و شکیرا توافقی عجیب وجود دارد. بر اساس این توافق هر کدام از این دو نفر تا یکسال نباید با شریک جدید زندگی خود در ملاء عام حاضر شوند. این در حالی است که در کمتر از سه ماه پیکه همراه با کلارا در جشنواره سامر فست کاتالونیا دیده شد.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز