رونالدو به خاطر مسی از النصر جدا می شود؟

لست سکند

در چند روز اخیر با سفر مسی به عربستان گمانه‌زنی‌ها درباره حضور مسی در لیگ عربستان و تیم الهلال شدت گرفته است. برخی از رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که با آمدن مسی به الهلال رونالدو النصر را ترک می‌کند. به گزارش کاماپرس رونالدو با انتشار پستی در اینستاگرام خود به این شایعات واکنش نشان داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

احمد آل مفرح خبرنگار ادعا کرده که رونالدو به رئیس باشگاه النصر اعلام کرده در صورت پیوستن مسی به الهلال، این تیم را ترک می‌کند. دلیلی ترک تیم نیز قوی شدن الهلال با مسی است که این تیم را تبدیل به شانس اول قهرمانی در تمامی رقابت‌ها می‌کند.

رونالدو با انتشار پستی به شکلی این ادعا را رد کرده است. رونالدو در کپشن پست اینستاگرامی خود اصطلاح «انأ عالمی» را به اشتراک گذاشته است. کلمه عالمی لقب باشگاه النصر است. هواداران و بازیکنان این تیم برای نشان دادن علاقه و تعصب خود به النصر از این واژه استفاده می‌کنند. همانطور که سعودی اسپورت نوشته به نظر می‌رسد که رونالدو با انتشار این پست به شایعات ترک باشگاه خاتمه داده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

با این حال شایعاتی مبنی بر پیوستن رونالدو به نیوکاسل وجود دارد. نیوکاسل توسط سرمایه‌داران عربستانی خریداری شده و به‌خوبی تقویت شده است. این تیم شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز