رونالدو باشگاه عربستانی را فریب داده است؟

لست سکند

کریستیانو رونالدو در زمستان سال گذشته تصمیم گرفت که ادامه فوتبال خود را در کشور عربستان و باشگاه النصر پی بگیرد. تیم عربستانی که رقم هنگفت 200 میلیون یورو در هر فصل را به این ستاره پرتغالی می‌پردازد، هم‌اکنون از خرید این بازیکن اظهار پشیمانی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس مسلی آل عمر رئیس باشگاه النصر طی مصاحبه‌ای لقب فریب بزرگ را به خرید رونالدو داده است. او اعلام کرده است: دو بار در زندگی‌ام فریب خورده‌ام. اولین بار زمانی بود که با سفارش سه سیخ کباب، دو سیخ دریافت کردم و بار دوم به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو بوده است. آل عمر عامل اصلی برای انتقال رونالدو به لیگ عربستان بود.

راز آسمان پایتخت

این اظهارات عجیب در زمانی از آل عمر شنیده شده که خبرهایی مبنی بر استعفای او از ریاست باشگاه به گوش می‌رسد. النصر و رونالدو فصل چندان موفقی را تا به اینجای کار پشت سر نگذاشته‌اند. آنها تا کنون از سه جام حذف شده‌اند. تنها جام باقی مانده برای آنها، قهرمانی در لیگ عربستان است. النصر هم‌اکنون سه امتیاز اختلاف با تیم صدرنشین الاتحاد داشته و در رده دوم جدول قرار دارد. این در حالی است که یک بازی بیشتر نسبت به تیم صدرنشین انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز