زمان ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تمدید شد

لست سکند

كانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی کشور برای رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران مهلت ثبت نام و انصراف بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران را تا بیست و نهم اسفندماه امسال تمدید کرد. این کار با توافق بیمه آتیه سازان حافظ عملیاتی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازنشستگانی که قصد حذف یا تکمیل بیمه درمان خود را دارند باید به سایت کانون تهران مراجعه کرده و درخواست خود را در قسمت استعلام و دریافت کارت بیمه آتیه سازان وارد کنند. شرکت بیمه حافظ قرارداد بیمه درمان تکمیلی را با بیمه گزاران منعقد کرده و براساس همین قرارداد یک بخش یا تمام هزینه‌های خدمات درمانی و بیمارستانی را پرداخت می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرکت‌هایی که این بیمه نامه را خریداری می‌کنند در واقع باعث خواهند شد تا هزینه درمان تمامی کارکنان یا اعضای آن‌ها و همچنین خانواده‌ها و افراد تحت تکلفشان کاهش پیدا کند. بنابراین این نوع از بیمه‌ها برای شرکت‌ها و کارکنان آن‌ها سود دارد.

اطلاعات بیشتر درباره بیمه تکمیلی

لازم به ذکر است که تقریبا تمامی شرکت‌های دیگر بیمه‌ای هم این بیمه درمان را ارائه می‌دهند و افراد می‌تواند به صورت شخصی برای دریافت خدمات این بیمه اقدام کنند. بیمه درمان تکمیلی صرفا برای پوشش هزینه مربوط به درمان بیماری‌ها و خدمات پزشکی کاربرد دارد و دیگر موارد خدمات بیمه را به بیمه گذار ارائه نمی‌دهد. اغلب بیمه‌های درمان تکمیلی دوره انتظار دارند، به گونه‌ای که تا پایان مدت زمان مشخص شده، امکان استفاده از خدمات آن وجود نخواهد داشت. در طی این مدت اگر مشکل درمانی برای بیمه گذار اتفاق بیفتاد، بیمه گر نسبت به وی متعهد نخواهد بود. اما بعد از به پایان رسیدن این دوره بیمه گذار می‌تواند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کند و از آن بهره ببرد. از همین منظر بیمه تکمیلی با بیمه عمر تفاوت دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز