ریسپکت ؛ خودروی جدید بهمن موتور

لست سکند

خودرو تازه بهمن موتو ر با نام رسپکت که در چین با نام کووین ژوآندو معروف است، تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریسپکت، در حال تست و بررسی در خیابان‌های تهران دیده شد و احتمالا تا پایان سال 1400 به بازار عرضه می‌شود. قیمت احتمالی این خودرو بین 600 تا 700 میلیون تومان خواهد بود.

پربازدیدترین ویدیوی امروز:

گروه بهمن اعلام کرده است که رسپکت به یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ مجهز شده است که توان تولید احداکثر 150 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو دارای یک جعبه دنده 9 سرعته از نوع CVT است که در آریزو 5 توربو جدید نیز استفاده شده است. این خودرو همچنین مصرف سوخت ترکیبی هفت لیتر در هر صد کیلومتر دارد.

راز آسمان پایتخت

ظاهر رسپکت بهمن موتور

خودروی Cowin Xuandu یا همان ریسپکت ، بر روی پلتفرم آریزو 7 طراحی و به طور جدی فیس لیفت شده است. نمای جلو بهمن موتور، بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می‌کند که می‌توان گفت از طراحی‌های جدید پژو الهام گرفته است. جلو پنجره و چراغ‌های روز این خودرو به صورت دو تکه طراحی شده‌اند به گونه‌ای که یک تکه داخل چراغ و تکه دیگر ادامه آن در زیر سپر قرار گرفته است.

در دنیای خودرو چه می‌گذرد:

رسپکت ، نمای کناری ساده‌ای دارد و تنها دو خط کشیده از چراغ‌های عقب تا گلگیر، کمی این خودرو را عضلانی کرده‌اند.

نمای عقبی این خودرو هم باوجود اینکه کمی ناهماهنگ است، احتمالا بتواند مشتریان را راضی کند. چراغ‌های عقب دو تکه کاملاً کشیده طراحی شده و بهم نزدیک شده اما متصل نیستند. روی درب صندوق هم یک برآمدگی وجود دارد که باعث شده کمی رخ این خودرو اسپرت به نظر برسد. روی سپر عقب و در زیر جایگاه پلاک در دو طرف خروجی‌های اگزوز را می‌بینیم اما معلوم نیست که اینها واقعی یا همانند اکثر خودروهای چینی فیک باشند.

اما داخل رسپکت چه می‌گذرد؟ کابین رسپکت امکاناتی چون صفحه نمایش لمسی بزرگی دارد که به صورت تقریبا جدا از داشبورد طراحی شده و روی دریچه‌های هوای سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته است. در زیر دریچه‌های هوا چندین کلید نیز جهت تنظیمات سیستم تهویه مطبوع و سایر آپشن‌های خودرو با یک قاب کرومی به همراه دسته دنده در یک قسمت قرار گرفته‌اند. فرمان این خودرو هم به صورت D کات طراحی شده که هم چهره اسپرت خودرو را حفظ کند و هم اینکه راننده فضای پای مطلوبی داشته باشد.

ریسپکت بهمن موتور چه آپشن‌های دیگری دارد؟

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به شش کیسه هوا، رینگ‌های ۱۷ اینچی، تودوزی چرمی، دوربین ۳۶۰ درجه، نورپردازی مخفی داخل کابین، تنظیم صندلی راننده به صورت برقی در شش جهت، تنظیم صندلی شاگرد به صورت برقی در چهار جهت، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی برای مولتی مدیا، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم‌های ترمز کمکی با برنامه کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش یا TCS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز یا EBD، سنسور نور و باران، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، استارت دکمه‌ای و سانروف اشاره کرد.

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز