ریزش نرخ دلار ادامه دارد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلار بازار آزاد توانست پایین قیمت 26 هزار و 500 تومانی قرار بگیرد و به کمترین قیمت روزهای اخیر برسد. در حال حاضر دلار بازار آزاد با افت 0.26 درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده 26 هزار و 480 تومانی قرار دارد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با دیروز 1.53 درصد بالا رفته و به مرز 24 هزار و 982 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته طرف‌های مذاکره کننده برجام سیگنال‌های مثبتی به بازار ارز دادند و از رسیدن مذاکرات به مراحل پایانی سخن گفتند. حتی مسئول سیاست خارجی اروپا هم به این موضوع اشاره داشته و بیان کرده که برجام در ایستگاه پایانی قرار دارد. البته برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که در راستای انجام مذاکرات اقداماتی هم به صورت عملی انجام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مثل اینکه برخی از منابع مالی مسدود شده ایران در دسترس قرار گرفته و در قبال این موضوع ایران هم برخی از زندانیان دو تابعیتی را آزاد کرده است. البته هنوز صحت و سقم این اخبار تایید نشده و طرفین نسبت به آن واکنشی نشان نداده‌اند.

آیا دلار به کانال 25 هزار تومانی سقوط می‌کند؟

برخی از معامله گران ارزی معتقدند در صورتی که اخبار جدی و قطعی درباره مذاکرات برجام منتشر شود احتمال سقوط قیمت دلار به سمت نرخ 26 هزار و 200 تومانی تا 25 هزار و 800 تومانی وجود خواهد داشت. هر چند که برخی نسبت به کاهش بیشتر نرخ دلار امیدوار نیستند و معتقدند که این اتفاق دور از انتظار است.

امروز قیمت پوند و یورو در مدار افزایشی بود. نرخ یورو نسبت به روز گذشته 17 تومان بالا رفت و به مرز 30 هزار و 23 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 42 تومان افزایش پیدا کرد و 35 هزار و 786 تومان شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز