ریزش قیمت اونس نرخ طلا و سکه را تکان داد

طلا و سکه اولین روز هفته را کاهشی آغاز کردند. در حال حاضر نرخ هر گرم طلای 18 عیار با کاهش 6 هزار و 900 تومانی نسبت به دو روز گذشته، به مرز یک میلیون و 169 هزار و 700 تومان رسیده است. قیمت سکه امامی هم در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.38 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 11 میلیون و 825 هزار تومانی قرار دارد. سقوط یکباره نرخ اونس روی قیمت طلا و سکه بازار داخلی اثر داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش نرخ اونس طی 24 ساعته گذشته باعث شد تا معامله گران طلا و سکه هم در معاملات پشت خطی آرایش نزولی بگیرند. در حال حاضر نرخ اونس در محدوده هزار و 784 دلاری قرار دارد. این کاهش قیمت طلای جهانی در نتیجه انتشار داده‌های تورم ایالات متحده اتفاق افتاد.

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

آریاک سفر

طبق این اطلاعات، بازده اوراق خزانه آمریکا و همچنین ارزش شاخص دلار افزایش پیدا کرده و این امر موجب کاهش شدید قیمت اونس طلا شد. در صورت ادامه دار بودن این شرایط فشار بیشتری روی قیمت طلا وارد خواهد شد و نرخ اونس کاهش زیادی خواهد داشت. به نظر تحلیلگران تکنیکال هم طلا برای اینکه بتواند روند صعودی به خود بگیرد باید از سطح کلیدی هزار و 802 دلاری عبور کند و بالای محدوده آن ثابت بماند. این موضوع به همراه انتشار اخبار مثبتی درباره مذاکرات برجام، قیمت طلا و سکه را با کاهش مواجه کرد.

خوش بینی باقری کنی درباره برجام

طرفداران کاهشی بازار طلا و سکه سعی داشتند نتایج مذاکرات برجام را با دیگر پررنگ جلوه دهند. آن‌ها به گفته‌های علی باقری‌کنی در نشست با وزیر خارجه روسیه درباره موضوع برجام تکیه کردند. باقری نتیجه این دیدار را مثبت و رضایت بخش اعلام کرد. به هر حال قیمت طلا و سکه تحت تاثیر این موضوع و ریزش زیاد نرخ اونس با دیگر نزول پیدا کردند.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز