رکورد شکنی بازار بورس در آغاز هفته

شاخص کل بورس نسبت به چهارشنبه گذشته 29 هزار و 859 واحد بالا رفت و به مرز یک میلیون و 461 هزار و 965 واحد رسید. شاخص هم وزن بورس هم در مقایسه با چهار روز گذشته 6 هزار و 808 واحد افزایش یافت و در محدوده 372 هزار و 711 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز در بازار بورس نمادهای «فملی»، «فولاد» و «تاپیکو» بیشترین اثر را روی شاخص کل داشتند. در پایان معاملات امروز 495 نماد رشد قیمتی داشتند و 136 نماد هم با افت قیمتی مواجه شدند. امروز ارزش معاملات خرد سهام به بالاترین رقم چهار ماه اخیر رسید. بر اساس آخرین اطلاعات، ارزش معاملات خرد نسبت به چهارشنبه گذشته 38 درصد رشد پیدا کرد و در رقم 5 هزار و 832 میلیارد تومانی ایستاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شاخص کل فرابورس، آیفکس، هم رشد 315 واحدی پیدا کرد و به مرز 19 هزار و 633 واحدی رسید. در روز جاری 283 هزار و 223 معامله در بازار فرابورس انجام شد. نمادهای «آریا»، «هرمز» و «شگویا» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل فرابورس داشتند. مجموع ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس هم در روز جاری در محدوده 5 هزار و 325 میلیارد تومانی قرار گرفت.

پیش بینی بازار بورس

اخیرا حقیقی‌ها ورود بیشتری به بازار سرمایه داشتند و از این بازار استقبال بیشتری کرده‌اند. به نظر نیروهای بازار سرمایه در سمت تقاضا بیشتر است و این روند همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر تحلیلگران و فعالان بازار بورس نسبت به آینده این بخش خوش بین هستند و معتقدند که در صورت تداوم این روند امکان عبور شاخص کل بورس از نیمه دوم کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی وجود دارد. البته امکان اصلاح شاخص کل بورس بعد از عبور از این محدوده قیمتی وجود خواهد داشت.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز