رونمایی از کتانی ورزشی ۵۰۰ دلاری آدیداس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با شروع فصل ماراتن، آدیداس از جدیدترین کفش مسابقه‌ای خود با نام «آدیزرو آدیوس پرو ایوو وان» (Adizero Adios Pro Evo 1) رونمایی کرده است. این کفش با وزن ۱۳۸ گرم، چندین برابر سبک‌تر از تمام مدل‌های حرفه‌ای دیگر این برند بوده و با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، آدیداس برای ساخت زیره فوق سبک این کفش از بهترین فناوری و امکانات کمک گرفته تا به ورزشکار، نهایت احساس سبکی و پرواز را القا کند.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر، قیمت هنگفت آدیزرو جدید، بیش از هر چیزی مورد توجه قرار گرفته، اما باید به این نکته توجه داشت که این کفش برای استفاده روزمره ساخته نشده است. از سوی دیگر بسیاری از دوندگان جاه‌طلب مایلند هزینه زیادی برای تجهیزات باکیفیت و پیشرفته پرداخت کنند.

راز آسمان پایتخت

نایب رئیس آدیداس در سخنان خود تأکید کرد که هدف این شرکت «ممکن کردن غیر ممکن‌ترین‌ها» بوده و برای رسیدن به آن از به کار بردن هیچ تکنولوژی دریغ نخواهد کرد.

از این رو جزئی‌ترین ویژگی‌های آدیزیرو نیز مطابق با استانداردهای لازم برای ایستادن بر روی سکوی اول مسابقات طراحی شده است. از جمله رویه مشبک، فوم میانی «لایت استرایک پرو» و همچنین فرآیند جدید قالب‌گیری بدون فشار.

این نوآوری منحصر به فرد علاوه بر کمک به کاهش وزن، انرژی فوق‌العاده‌ای را برای گام‌های سریع ارائه می‌دهد.

مدل «آدیزرو آدیوس پرو ایوو وان» درست همزمان با شروع فصل ماراتن پاییزی، در ۲۴ سپتامبر و در برلین عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز