رونمایی از نسخه 7 وب سایت و اپلیکیشن تترلند

مصادف با پنجمین سال فعالیت تترلند در تاریخ 20 اردیبهشت ماه نسخه 7 وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند رونمایی شد. شعار جدیدترین نسخه وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند «گام ششم؛ اصل سادگی» است. گزارش عملکرد سال 1401 تترلند در این رویداد رونمایی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس شقایق محمدی، طراح محصول این مجموعه، از تترلند با عنوان بستر مناسب برای خرید و فروش تتر نام برد. او همچنین اضافه کرد که تلاش تترلند بر آن بوده تا خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را بشنود و بر این اساس فیچرها و قابلیت‌های اپلیکیشن و سایت را اضافه کند. همین موضوع باعث شد تا سفرنامه کاربر و کاربردپذیری محصول بهبود پیدا کند.

محمدی اعلام کرد که تحقیقات تیم از بهار 1401 شروع شده و داده‌ها استخراج و دسته‌بندی شده‌اند. بر این اساس نیازهای کاربران شناسایی و اینترفیس جدید پیاده‌سازی شده و به تیم توسعه دهنده ارائه شده است. داده‌های مورد نیاز از طریق تست کاربردپذیری، مصاحبه و گزارشات امور مشتریان جمع‌آوری و تحلیل شده‌اند.

قابلیت‌های جدید تترلند

طبق گفته‌های محمدی سه برابر شدن سرعت لود سایت ودو برابر شدن سرعت عملیات از ویژگی‌های نسخه جدید است. به‎علاوه با انتشار نسخه پی دبلیو آ مشکلات قبلی کاربران آی‌او‌اس حل شده است. دیگر ویژگی‌ قابل توجه نسخه جدید کاهش کارمزدها است.

راز آسمان پایتخت

 

از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید می‌توان به اضافه شدن حالت دارک، بهبود ریسپانسیو بودن سایت، اضافه شدن زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، ترکی، روسی و اسپانیانی، قسمت جدید اطلاعیه‌ها و اعلانات، آپدیت لحظه‌ای وضعیت تراکنش‌ها و فعالیت‌های کاربران و طراحی پیشخوان مدیریتی حرفه‌ای‌تر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

گزارش عملکرد سال 1401 تترلند

مدیر خدمات کاربران تترلند اعلام کرد که در سال 1401 بیش از 96 درصد کاربران از پشتیبانی آنلاین رضایت داشته‌اند. همچنین اظهار کرد که میزان مراجعه کاربران به پشتیبانی نسبت به تعداد تراکنش‌ها کاهش 11 درصدی داشته و 55 درصد از کاربران تترلند به پشتیبانی مراجعه نکرده‌اند. قاسمی زمان پشتیبانی در سال 1401 را مجموعه 3 میلیون دقیقه اعلام کرد.

قاسمی در خصوص احراز هویت اعلام کرد که هر درخواست احراز هویت در سال 1401 در زمانی کمتر از 7 دقیقه مورد بررسی قرار گرفته است. دیگر آماری که او از عملکرد سال 1401 اعلام کرد، تعداد سه شکایت به ازای هر هزار تراکنش در تترلند بوده است.

انتهای پیام

مرتبط با : تترلند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز