علت تمایل معامله گران برای مشاهده قیمت لحظه ای تتر چیست؟

تتر یکی از رمزارزهای معروف بازار است که با هدف پذیرش گسترده بازار رمزارزها و شکل گیری یک ارز دیجیتال پایدار کار خود را آغاز کرد.

البته این ارز دیجیتال تا حد زیادی توانسته اهداف خود را محقق کند. به همین دلیل بسیاری از کاربران از درگاه‌های مختلفی قیمت لحظه ای تتر را مشاهده می‌کنند و نسبت به این رمزارز حساس هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تتر در اصل براساس لایر اُمنی ساخته شده بود. لایر اُمنی یک پروتکل حمل و نقل در بلاکچین است. با توجه به این اساس، نسخه اصلی تتر باثبات و امنیت ذاتی طولانی‌ترین شبکه بلاکچین ایجاد می‌شود. اساس تتر ثبات قیمتی است و همانطور که گفته شد این رمزارز به صورت هدفمند کاهش نوسان در بازار رمزارزها و پذیرش گسترده را دنبال می‌کند. در حال حاضر نیز توانسته تا حد زیادی در این موارد موفق باشد. هم اکنون معامله گران تتر را به عنوان گزینه‌ای محبوب برای سپرده گذاری و برداشت می‌شناسند. همین محبوبیت سبب شده تا هر روزه کاربران قیمت لحظه ای تتر را جست و جو و حجم قابل توجهی از این رمزارز را در کیف پول‌های مختلف و معاملات جابجا کنند.

ویژگی منحصر به فرد تتر چیست؟

در واقع ویژگی منحصر به فرد تتر باعث جلب توجه معامله گران نسبت به آن شده است. این ویژگی همان کنترل قیمت تتر و وابستگی آن به دلار آمریکا است که رمزارز مذکور را به انتخابی امن برای سرمایه گذاران تبدیل می‌کند. معامله گران در دوره‌هایی که ناپایداری زیادی در بازار رمزارزها وجود دارد امکان پیاده سازی کارهای خود را در بستر تتر دارند. دیگر برای انجام معاملات لازم نیست معامله گران تبدیل ارز داشته باشند و دلار آمریکا را خریداری کنند.

آریاک سفر

تتر تا حد زیادی مشکلات افراد مختلف درخصوص انجام معاملات با دلار را حل کرده است. در واقع این بستر یک روش مناسب برای معادل سازی دلار آمریکا بین مناطق، کشورها و حتی قاره‌ها از طریق بلاکچین است و دیگر مردم با استفاده از تتر به واسطه‌های کند و گران قیمتی مانند بانک احتیاجی ندارند.

قیمت لحظه ای تتر

هم اکنون قیمت تتر در محدوده 1 دلاری ثابت باقی مانده است. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، معاملات روزانه این رمزارز 45 میلیارد و 534 میلیون و 900 هزار دلار شده و حجم بازاری آن هم به 81 میلیارد و 614 میلیون دلار می‌رسد. طبق گزارش‌های موجود، 81 میلیارد و 591 میلیون و 500 هزار سکه از این رمزارز در گردش هستند. عرضه کل این ارز دیجیتال 85 میلیارد و 90 میلیون و 638 هزار و 896 واحد است.

بررسی عملکرد یک ماهه اخیر تتر نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال 0.05 درصد رشد داشته و طی شش ماهه اخیر هم نرخ این رمزارز 0.02 درصد افزایش پیدا کرده است.

بررسی نرخ تتر در سایت اکسکوینو

معامله گران ساکن ایران به منظور انجام معاملات آسان و مطمئن تتر باید بستری مناسب را برای این کار انتخاب کنند. همچنین باید به درگاه مطمئنی را برای مشاهده قیمت لحظه ای تتر مراجعه داشته باشند. اکسکوینو یکی از درگاه‌های معتبر رمزارزی است که امکان مشاهده قیمت لحظه ای تتر و خرید و فروش آسان آن را فراهم کرده است.

افراد به منظور انجام معاملات تتر یا هر رمزارز دیگری باید ابتدا در وبسایت این مجموعه ثبت نام داشته باشند و سپس خرید و فروش را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز